Sivut

lauantai 26. tammikuuta 2013

Etutucca


Älkää säikähtäkö, en oikeesti olisi niin hullu, että heittäisin hukkaan 1,5 vuoden kasvatustyön ja menisin leikkaamaan tosta noin vaan etuhiukset! :-D 
Päädyin taas muutama viikko sitten Ebayn ihmeelliseen maailmaan ja tällä kertaa sieltä lähti tilaukseen 2 euron klipsietuhiukset, jotka saapuivat eilen. Ihan hauskat, mutta mulla tulee liikaa mieleen noista Beatles-yhtye, pitäisi kokeilla vähän ohentaa noita..


Ei ainakaan tuu vahingossa oikeasti ite leikattua etuhiuksia, kun laittaa ton päähän ja muistaa taas kuinka työläät ne on! Koko ajan saa olla nyppimässä niitä paremmin.. Ja omasta mielestäni näytän aika kersalta, johtuu ehkä siitä että mulla oli koko yläasteen etuhiukset.


Olli on viikonlopun 8-16 ensiapukoulutuksessa ja mä kuolen täällä tylsyyteen! Tänään oon jo siivonnut koko huushollin, pessyt pyykkiä, silittänyt, tiskannut, käynyt kaupungilla kiertelemässä... Niin ja mun herkkulakko päättykin jo eilen! Ei mun edes tehnyt mieli mitään hyvää, mutta ajattelin että nyt saa riittää kun oma ennätys on rikottu, eli yli 4 viikkoa. Tänään rupesin laskeskelemaan uudestaan ja tajusin että enhän mä ollut kuin vähän yli 3 viikkoa, däääämn!! Mutta joo, eilen söin siis n. 100g irtokarkkeja ja sen jälkeen teki mieli oksentaa (toi määrä ei ollut mulle määrä eikä mikään aikaisemmin) ,eikä ne edes ollut niin hyviä, mitä olisi luullut pitkän tauon jälkeen.

11 kommenttia:

  1. Hyvänen aika! Meni täydestä! :D Sopii hyvin sulle tuokin tyyli.
    Herkkuja saa syödä, kunhan syö vaan vähän kerrallaan. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, kiitos! :)
      Niin saa ja pitääkin, mulla vaan piti olla herkuton tammikuu, muttamutta..! :D

      Poista
  2. Huh,todellakin meni täydestä ! :D Juu herkuttelu on hyväksi välillä,kun pitää kohtuudessa sen. Me herkuteltiin tänään lämpimillä tomaatti-mozzarella leivillä ja pesto-kastikkeella..huh että oli hyvää ! Illaksi ostettiin pippurimakrillia.. :p Huomenna palataan taas ruotuun. t.-20kg tavoitteena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee! :D
      Oii, kuulostaapa hyvältä! Tsemppiä sun tavoitteeseen! :)

      Poista
  3. Musta noi etuhiukset sopii sulle tosi hyvin. Mä itelle leikkasin etuhiukset jokunen aika sitten ihan vaan sen takia ku noi sivuhiukset oli aina silmillä eikä niitä saanu mitenkää asettumaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. :) sivuhiuksetkin osaa olla kieltämättä joskus niin ärsyttävät!

      Poista
  4. Sinulle on jotain blogissani :O)

    VastaaPoista
  5. Nice answers in return of this difficulty with solid arguments and telling all regarding that.


    Look into my web-site; physiotherapeut hamburg (http://zenox.kr/)

    VastaaPoista