Sivut

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Nomnomnomnom!

Huomenna on maanantai, mutta mä oon enemmän iloinen kuin surullinen siitä! Tuli koko viikonloppu oltua niin tiiviisti neljän seinän sisällä, että hyvä saada elämään jotain "äksöniä". :D Niin ja huomenna on taas bodyattack, lovelovelove! Ja ehkä maanantai ei tunnu niin pahalta myöskään siksi, kun meiltä peruttiin pari tuntia koulusta.




Eilen kiertelin vähän kauppoja yksikseni ja sieltä löytyi kahdellakympillä tosi hyvät farkut ginatricotista. Mulla on sellainen ruumiinrakenne, että normaalit farkut ei oo koskaan hyvät, sillä jos vähänkään sellaisilla kyykistyn, niin näkyy liikaa..! :D Siks tykkään enemmän korkeavyötäröisistä. Mutta noi farkut oli iloinen poikkeus!
Sitten ostin kokeeksi Seppälästä tollasen kulmakarvavärisetin, jossa on kaksi eri väriä ja kulmavaha.  Ihan kiva lopputulos tulee noilla.

Tänään äiti ja iskä tuli kylään ja sain mun tavarat takaisin, jeij. Osa päivästä menikin laitellessa mun kesävalokuvia uuteen kuva-albumiin, jonka äiti mulle toi. Ihania kesämuistoja, viime kesä oli kyllä huippu. Saatiin myös jääkaappiinkin vähän lisää täytettä, nyt taas pärjää pitkälle!


Olli tuli tänään kolmen maissa kotia ja mun leuka loksahti kyllä niin alas.. Olli toi mulle tosta noin vaan ruusuja!! Varmaan ensimmäinen kerta ilman että olisin vihjaillut tai mitään. :D


Viime postauksessa kerroin kuinka mulle tuli niin huono olo pienestä määrästä suklaata ja niin edelleen.. Mä oikeesti ajattelin että ei kyllä tarvi taas pitkään aikaan syödä mitään herkkuja, mutta kuinkas kävikään. Oon syönyt tänä viikonloppuna karkkeja, kebabbia, popcornia, keksejä, pullaa, lakuja, valkosuklaata... Nälkä kasvaa syödessä, todellakin! Tosiaan, ONNEKSI huomenna on maanantai...




Olli toi ruusujen kera meille myös lakuja ja valkosuklaata, että päästään kokeilemaan ensimmäistä kertaa Mammelta synttärilahjaksi saatua fonduesettiä. Oli hyvää!! Nyt mua kyllä taas oksettaa kun katon noita kuvia, haha.

Leppoista sunnuntaita! :)

Ainiin, olin unohtaa, että sain tällaisen tunnustuksen, kiitos tilkkutiina!


Tunnustuksen säännöt ovat:
1. Kiitä tunnustuksen antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi tunnustuksen sinulle.
2. Valitse 5 ihanaa (alle 200 lukijan) blogia, joille haluat tunnustuksen antaa ja kerro se jättämällä kommentti heidän blogeihinsa.
3. Toivo, että ihmiset, joille tunnustuksen annoit, jakavat sen eteenpäin viidelle ihanalle blogille.
 
Minulta tunnustuksen saavat seuraavat ihanat blogit:

3 kommenttia:

  1. What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this I have found
    It absolutely helpful and it has aided me out loads.

    I hope to give a contribution & aid other users like
    its aided me. Good job.

    Also visit my web-site: ausbildung physiotherapeut berlin (wiki.jeuxdelatraduction.com)

    VastaaPoista