Sivut

lauantai 15. joulukuuta 2012

Pikkujoulut osa III ja lahjoja kerrakseen


Pitkästä aikaa ihan normipostausta! 
Eilen me vietettiin täällä meillä pikkujouluja Elisan, Elinan ja Christabelin kanssa. 







Meillä oli pöytä täynnä ihania herkkuja: pipareita, torttuja, sipsiä ja suklaakonvehtirasia, jota oonkin jo himoinnut tosi pitkän aikaa! Tytöt siemaili myös punaviiniä, mä pysyin taas ihan vain mehulinjalla. :D

Oli ihanaa kuunnella joululauluja ja samalla syödä jouluisia herkkuja. Siitä jos jostakin tulee joulufiilistä, vaikka mulla ei oo siitä ollut pulaa pariin kuukauteen! Kuunneltiin joululaulujen lisäksi biisejä n. 2005 luvulta, ah parhautta! Niin ja vähän vanhempiakin, nimittäin backstreetboyssiä ja spaissareita. <3
 
Mikä biisi? ;)

Tytöt yllätti mut ihan täysin... Ne oli mennyt ostamaan joululahjan mulle ja toisillensa, eikä ne ilkimykset kertonut mulle mitään, koska mun ei ollut muka kohtuullista osallistua siihen, sillä mä kustansin syksyllä meille tyttöjen illan, pöh! Mä uskon kuitenkin, että kyllä tämäkin tonttu tekee vielä osansa... ;) Mutta niin, mä sain aivan ihanan kukka kaulaketjun, tykkään ihan hirveästi, kiitos vielä ihanat! :*




Christa toi meille vielä Puolan reissultaan tuliaisia, nam! Mäkin sain vihdoin ja viimein luovutettua tytöille Kreikan tuliaiset, eihän siinä mennyt kuin melkein pari kuukautta...


Tähän väliin pakko esitellä korut, jotka multa on aivan jäänyt kuvaamatta: supersöpöt tuliaiset äitiltä mulle Keskiseltä.



Mun yksi lempparieläin onkin pöllö, se on niin hauska eläin, kun se pyörittää sitä päätään ja tuijottaa isoilla silmillään. :'D

Mä tässä pohdin meniskö tästä kohta pian yksikseen kieretelemään kauppoja... Hakis ne viimeiset joululahjat ja paketois tänään kaikki lahjat pakettiin... Kyllä mä taidan mennä!
Kivaa lauantaita. :)

7 kommenttia:

  1. Et kai sinäkin nyt raskaana ole, jotenkin näistä postauksista on saanut sen kuvan

    VastaaPoista
  2. Sä oot niin nätti ja nuo pöllöt, mäki tykkään hirveesti. Ostin vasta itelle pöllöpipon, koulussa piirtelet pöllöjä ja aattelin tyttären synttäreillekin tehdä pöllöaiheisen kutsukortin yms. pöllö sälää :)

    VastaaPoista