Sivut

lauantai 15. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI luukku 15


Olin yläasteella kova tyttö piirtelemään. Pidin monta vuotta vuodatuksen puolella mun oman elämän sarjakuvablogia. Piirsin sinne tositapahtumia elämästäni sarjakuvien muodossa. Blogi oli suosittu kavereiden ja sukulaisten keskuudessa, mutta kyllä siellä kävi paljon kommentoimassa myös ihan vieraat ihmiset. 

Mä en itse pysty lukemaan varmaan puoliakaan niistä, koska ne on niin noloja! :D Sinne tuli piirreltyä iloa, surua, (noloja) mielipiteitä, seikkailuja... Blogi on vieläkin tallessa, mutta visusti piilossa salasanalla lukittuna. Osa sarjakuvista poistui sen kesäisen ongelman takia vuodatuksessa, mutta osa ihmeen kaupalla säilyi.

Mä nappasin nyt sieltä mun sarjakuvablogista teidän iloksi tänne muutaman, ei niin nolon ja pahan, sarjakuvan, enjoy!











8 kommenttia:

  1. Voi tekisit näitä tännekin aina silloin tällöin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi ensiksi innostua taas siitä piirtämisestä... :D Ehkä jonain päivänä!

      Poista
  2. Et usko kui pitkää nauroin tuolle Harry Potter-piirrokselle XDDDDDDDDD Ja mie olin yks sun blogin lukijoista, tekisit lisää sarjakuvia, luin sillon kaikki ne ko et ollu viel sulkenu sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah! :D mut eikä, vähän siistiä! Pitää ottaa joku päivä haasteeksi piirtää sarjakuva ja kattoa onko musta enää mihinkään :D

      Poista
  3. Aivan mahtavia! Olet sekä hyvä piirtäjä että taitava tarinankertoja! Harmi, ettei niitä muita "nolompia" saa\voi lukea. Nehän ne parasta viihdettä olisivat. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ViliMarika! :)
      Heheh, sen kyllä uskon! :D

      Poista