Sivut

keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Uutta kodissa

Kummitäti lahjoitti meille (mulle) ihanan meikkipöydän + tuolin, jonka äiti ja iskä tänne meille sitten kuskasi.
Ne löysivät paikkansa makuuhuoneesta "telkkaripöydän" kohdalta (tein vasta lahjoituksen äitille ja iskälle ja annoin mun pikkutelkkarin niille).




"Telkkaripöytä" sai siirtyä keittiöön "apupöydäksi". Siihen pitäisi keksiä jotain kivaa, mutta väliaikaisesti se näyttää tältä.


Mulla on taas kauhea sisustushimovaihe päällä! Makuuhuone tekisi mieli sisustaa vaalean harmaaksi/hopeaksi. Kaupatkin pursuaa kaikkia ihania joulusisustusjuttuja, oivoi...

Mutta nyt mä jatkan Jasminen odottamista tänne kahville. Ei ollakkaan nähty pitkään aikaan! Kivaa Keskiviikkoa :)

4 kommenttia:

  1. Sopii tosi kivasti!Täytyy korjata sen verran,että kummitätisi lahjoitti sinulle tuon peilipöydän ja tuolin,me vaan sen sinne teille toimme,niin ja minä "päällystin" tuolin istuinosan uudelleen :O)Niin ja kiitos telkkarista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oivoi, mä jäinkin miettimään kauaksi aikaa, että mistä ihmeestä te nuo saittekaan ja päädyin sitten siihen, että äiti sen varmaan osti kirpparilta... Mutta nyt kunnia on osoitettu sille kenelle kunnia kuuluu!

      Poista
  2. Ihanan pöytä! Ja niin tuo lintuhäkkikin, mikä vanhan pöydän päällä on!

    VastaaPoista