Sivut

perjantai 16. marraskuuta 2012

Kolmen päivän viikonloppu


Täällä mä viettelen para-aikaa 3 päivän viikonloppua, mmm.. <3 Oli ihan kiva yllätys, kun eilen sai kuulla, ettei oo tänään ollenkaan koulua, koska tunteja on peruttu niin paljon. Kelpaa!

Eilen mä leikin maailman parasta avovaimoa: tiskasin kaksi lavuaarillista tiskiä, vaikka oli Ollin vuoro tiskata (!), siivosin koko kämpän ja leivoin Ollille mokkapaloja. Mun oli tarkoitus äsken ottaa niistä kuva, mutta ne oli muuttuneet niin ruman näköisiksi, että varastin weheartit:stä kuvan.


Mun piti vielä illalla hakea Ollin ollessa töissä meille subwaylta leivät, mutta siellä oli enää yksi puolikas leipä jäljellä, joten olin törkeä ja itsekäs ja otin sen itselleni, koska mulla oli hullu nälkä rankan bodyattack tunnin jälkeen! Ollikin yllätti mut illalla tekemällä mulle porkkanakurkkuvalkosipulidippitarjottimen, nomnom..(mulla on taas joku maailman terveellisin elämä menossa, saa nähdä kuinka kauan kestää...)

Tämäkin kuva by weheartit.

Mä päätin heti aamusta, että tänään haluan mennä vähän shoppailemaan ja mietin ketä kysyisin seuraksi... Päädyin sitten kutsumaan Karoliinan, Sofian ja Topiaksen tänne meille, mikäs sen parempaa shoppailuseuraa kuin oma serkku?! Mennään myös testaamaan Kokkolan uutta kiinalaista, kiva päivä tulossa siis. :) Kivaa viikonloppua teillekkin!

6 kommenttia:

  1. ottaisitko ton helisevän paskan pois tuolta oikeelta yläreunasta, vitun rasittavaa lukea kun saa päänsärkyä tollasesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi jeesus........... Ai täs tää järjen jättiläinen nyt on. :D
      Voi raukka miten helposti sä päänsärkyä saat... Otan osaa...

      Poista
    2. Mun mielestä ainakin toi on rentouttava ääni!

      Poista
  2. älä sitte lue jos on nii vitun rasittavaa :D
    kai sitä saa omassa blogissa pitää mitä haluaa ;D

    VastaaPoista