Sivut

tiistai 5. marraskuuta 2013

Miten minä syön

Mä sain eilen ruokakaupassa ostoksilla ollessani kivan idean tehdä tälläisen postauksen (jonka aihe on hyvin lähellä mun sydäntä), eli syömisistä ja juomisista normaalina arkipäivänä!

Mulla ei päivä lähde käyntiin ilman kunnon aamupalaa:


  Maitorahkaa ja siihen sopivasti Funlightin mansikkamehutiivistettä
Keitetty kananmuna
  Vettä

Jouduin syödä viime keväänä dieetillä ollessani paljon maitorahkaa. Mehukeitto-maitorahka sekoitus alkoi jo alkumetreillä tulemaan korvista ulos ja ällöttämään, mutta nyt oon löytänyt suorastaan rakkauden maitorahkaa kohtaa, kiitos Maitokolmion Fit-rahkan ja Funlight-mehujen. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan! Itse oon syönyt rahkaa appelsiini-, päärynä-omena- ja mansikka-mehun kanssa ja kaikki nämä ovat olleet tosi hyviä, vaikka omaksi lemppariksi onkin noussut juurikin tuo mansikka, sillä sen kanssa rahka maistuu ihan täyteläiseltä mansikkajugurtilta. Yritän kuitenkin vaihdella makuja, ettei yhteen ja samaan kyllästy. :)

Koulussa saan syödä hyvän ja halvan lounaan, hinta vaihtelee 2,60e tai 4,70e, riippuu ottaako "normaalin" vai "paremman" ruuan. Tänään koulussa söin ja join:


Kalapuikkoja tilli-kermaviilikastikkeella
  Perunasosetta
Salaattia
Leipä ja voi
Vettä

Sitten välipalaa ja energiaa salille:


Hedelmäsalaattia
Pähkinäsekoitus

Yleensä syön kylläkin hedelmäsalaatin tilalla yhden banaanin, mutta tätä hedelmäsalaattia oli eiliseltä jäänyt niin mikä ettei, namskis!

Ja salin jälkeen:


Suklaan makuinen palautusjuoma.

Aina tätä juodessa mulla on niin hyvä fiilis, koska silloin kun palautusjuomaa lipittää niin tietää että sen on todellakin ansainnut treenin jälkeen. :)

 Kotona syön päivällisen:


Riisiä ja kanaa
Feta-juustoa
Vettä

Olli ilkimys oli jättänyt mulle noin vähän kanaa.. :D

Päivä on hyvä lopettaa kevyeeseen iltapalaan:



Maitorahkaa ja siihen sopivasti Funlightin päärynä-omena-mehutiivistettä
Vettä

Ennen olin tottunut syömään aika tuhdin iltapalan, mutta nyt oon onneksi oppinut pärjäämään vähemmällä. Eihän sitä energiaa hirveästi tarvita siihen nukkumiseen, hah!

Tässä oli siis kurkkaus mun ruokavalioon ja ruokailuihin, jonka oon todennut itselleni sopivaksi. Vaikuttaako hyvältä vai löytääkö joku jotain hiottavaa? Saa kertoa vinkkejä. :)

24 kommenttia:

  1. Etkö juo maitoa ollenkaan?

    VastaaPoista
  2. mehutiivistettä rahkaan?! Hmm... PAKKO TESTATA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain, niiin hyvää! Parempaa kuin normijugurtit. :)

      Poista
  3. Millä salilla sä kuljet :) Itse oon maaliskuusta asti kulkenut ROK:ssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rokissa kans, mahtava paikka! :)

      Poista
    2. No on kyllä! :) Maaliskuussa hankin itelle suoraan sen klubi jäsennyyden ja oon kyllä ollut tosi tyytyväinen! :) Ja kiinteytyskurssinkin aloitin eilen, niin se normaalisti maksaisi sen 55euroa mutta klubi jäsenenä se ei maksa mitään :) Ja nyt siellä varsinkin viihtyy kun sali laajeni. Ootko sä millään jumpilla käynyt? Ite oon käynyt monetmonet monituiset kerran cx:ssä, combatissa, attackissa ja viven aloitin pari viikkoa sitten :)

      Poista
    3. Mullakin on ollut se jäsenyys nyt vuoden ajan. :) Aijjaa vähän hyvä!
      Joo mä käyn tosi paljon juurikin niissä ryhmäliikunnoissa: attackissa, pumpissa, sh'bamissa, zumbassa, venyttelyssä yms. :) Mäkin kokeilin joskus cx:ssää ja combattia, mutta ne ei ollu oikein mun juttu! :/

      Poista
  4. Hei täytyy kokeilla tota maitorahka ja mehu comboa!! Kiitos vinkistä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kannattaa kokeilla, ole hyvä vain!! :)

      Poista
  5. Maitorahka ja vadelma persikka mehukeitto <3 rakastan sitä vieläki :DD mut täytyy kyl kokeilla noita funlightejäki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yyyh en kertakaikkiaan ymmärrä sua!! Mutta kokeile ihmeessä tuotakin vaihtoehtoa. ;)

      Poista
  6. Varmasti hyvä tapa makeuttaa rahkaa! Menee kyllä kokeiluun :) eikä maksakkaan paljoa :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ja menee just hyvin se happamuus pois mikä ainakin mua inhottaa pelkän maitorahkan maussa. :)

      Poista
  7. Mun täytyy kanssa kokeilla nuita mehuja maitorahkaan! :) Jospa menis sillä konstilla paremmin alas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti tykkäät yhtä paljon kun mä! :)

      Poista
  8. Hei vitsi,mun pitäis kokeilla tuo fun light-mehu rahkaan,tuleeks siitä oikeesti syötävää sillai? :D Ne proteiinirahkat joissa makua niin maksaa melkeen 3x sen verran mitä tavis maitorahka.

    VastaaPoista
  9. Kyllä tulee vaikka ei helpolla uskoisikaan että niin pieni määrä sitä tiivistettäisiin muuttaa sen maun niin radikaalisti! :DNiin ja eikö niissä oo kaloreitakin enemmän jonkun verran? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on varmaan enemmän kaloreitaki ja lompakko ei todellakaan tykkää ! Pitää heti laittaa ostoslistalle mehu ja rahka !

      Poista
    2. Laitappa sitten blogiisi mitä tykkäsit. :)

      Poista
  10. Missä kasvikset ja salaatit?

    VastaaPoista