Sivut

tiistai 8. huhtikuuta 2014

Huhtikuun alkua


iPhonekin päivittyi pääsiäistunnelmaan. :D // Pyörilemässä! // :) // Tazzakahvia, nam!
 

Pidän kerran viikossa "herkku"päivän kera dipin, ruissipsien sekä porkkanoiden. // Mua blonditti yhdessä välissä ihan kauheasti, mutta kyllä mä brunena kuitenkin taidan pysyä. :) // Aamulenkillä taas. :D // Koulussa on kivaa olla Habossa! Vitsi toi paikka oli muuttunut, ihan tylsää. :(


Koulussa energiajuoman voimalla zZz... // Välipalaa. // Jc-ilta. // Perjantai perjantai getting alas perjantaina... 


 Vielä lisää JC-iltaa. // Yritin ottaa mun hienosta letistä kuvaa, hyvin näkyy. :D 


Sunnuntairentoilu on parasta. :) // Tein jo listan mitä kaikkea aion syödä herkkupäivänä. :'D Tj 9!! // Tiian kanssa ahkerina palkkahallintoa, hohhoijjaa... // Täytekuva. :x

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin loisto paikka silloin melkein 10??? vuotta sitten! :'D

      Poista
  2. Moi, haluaisin kysyä sulta kouluun liittyen pari juttua, sähän opiskelet liiketaloutta AMK:issa eikö niin? :)
    Ensinnäkin, oliko sulla pääsykokeessa kirjoitelma vai haastattelu, ja jos oli kirjoitelma, oliko sen pohjana suomen vai enkun kielinen ennakkoteksti? Ja miten selvisit matikka- osiosta, joka ei vissiin oo sun parasta osaamisaluetta? Että oliko laskut helppoja vai vaikeita lyhyellä matikalla? Ja kun selasin sun vanhoja postauksia, löysin sieltä tiedon, että Kokkolaan alin hyväksytty pistemäärä oli vähän yli 10 pistettä??? Miten se voi olla mahdollista, kouluihin, mihin mä oon hakenu, on vaadittu 50-60 pistettä sisäänpäästäkseen?
    Olen ikuisesti kiitollinen jos viitsit vastata! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Joo kyllä opiskelen. :) Meillä oli kirjoitelma, johon oli sekä suomenkielinen että enkunkielinen ennakkoteksti. Mä oon ihan ok matikassa, niin se osio meni ihan hyvin ja ne oli mulle aika helppoja. :) Joo tänne Kokkolaan pääsi silloin vissiin kaikki jotka vaan osallistui pääsykokeisiin, hihi. :D

      Poista
  3. Sulla on nätit silmät :) Ja sait muuten uuden lukijan :-)

    VastaaPoista
  4. Sulle ois haaste ! :) http://hitaastimuttatodellavarmasti.blogspot.fi/2014/04/haaste.html

    VastaaPoista