Sivut

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Uutta tukkaa, vaatteita ja JC-iltaa


Perjantai oli huippu päivä! Päivä alkoi pienellä shoppailukierroksella, jolta löysin muutaman tosi kivan jutun, niistä lisää myöhemmin. Mulla oli samaisena päivänä varattuna myöskin kampaamo-aika Kokkolan LeiKKaamosta. Olen käynyt siellä nyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla sieltä on saanut lähteä tosi tyytyväisenä. 
 Halusin siis mun 60cm pidennykset enemmän luonnollisimmiksi ja oman tukan mukaan meneviksi, joten lyhentää niitä sai reilusti, taisi lähteä joku noin 20cm pois pituutta. Sen lisäksi mun kasvavaa etutukkaa ohennettiin, että se pysyisi paremmin sivulla ja poissa silmiltä.
Ja lopputuloshan oli just sitä mitä hainkin! Nyt saa taas käyttää pidennyksiä hyvillä mielin. :)


Ja seuraavaksi niitä mun ostoksia, jotka löytyivätkin kaikki h&m:stä.


Nahkatakki ja ihana röyhelö-toppi, jotka näkyvätkin päälläni tämän postauksen kuvissa.


Kookos kasvonaamio ja huulikiilto. En ole kyllä ikinä omistanut noin hyvin kestävää huulikiiltoa, suosittelen! Pakko itekin hamstrata noita eri väreissä. :)

Illaksi oli kiva suunnata uudella tukalla ja kivoilla uusilla vaatteilla Rok-kuntokeskuksen järjestämään JC-iltaan. Sieltä olisi saanut 25% alennuksen ostoksista, mutta mä en tällä kertaa löytänyt itselleni mitään, koska oon maailman laiskin sovituskopin käyttäjä. Siellä tehtiin halukkaille pikakampauksia, jota mä hyödynnin etutukkaletin muodossa. Ilmainen drinkkibaari palveli koko illan, josta mä nappasin yhden mansikka margaritan. Huomasi kyllä aamulla, että alkoholia ei ole tässä puoleen vuoteen tullut hirveästi käytettyä, sillä ihan kuin aamulla mulla olisi ollut oikein krapulan poikasta, haha. :D


Meidän tarkoitus oli lähteä vielä tapahtuman jälkeen vapaalipuilla Calle-baariin tanssimaan vesilinjalla, mutta väsymys iski ja hengattiin vaan Tiian luona hetken aikaa. Voi meitä vanhoja ja raihnaisia...

2 kommenttia: