Sivut

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Mitä ripsille kuuluu?

Mä aloin tosiaan käyttämään ripsiseerumia 3 viikkoa sitten. Mun mielestä ripset kasvoivat muutamassa päivässä tosi nopeasti, mutta nyt tuntuu niin kuin ne ei olisi enää sen jälkeen kasvanut yhtään! Ripset kasvavat muistaakseni täysiin mittoihinsa vasta 12 viikon päivittäisen käytön jälkeen, joten vielä ei tarvitse hätäillä. Mä haluan nimittäin tooosi pitkät, näyttävät ja tuuheat ripset!

Mä en harmikseni muistanut ottaa lähtötilanteesta kuvaa, mutta mun ripset oli kolme viikkoa sitten tekoripsien käytön jäljiltä tosi harvat ja lyhyet.

 Tässä kuva ripsistä ilman meikkiä.


Ja tässä ripsarin kera. Vasemmanpuoleisen silmän ripset ovat kasvaneet paremmin kuin oikean, ja just kun mun oikea puoli kasvoista on se parempi puoli, höh. :D


Käytiin tänään kavereiden kanssa kirpparikierroksella. Mä näin siellä ihanan valkoisen pitsimekon ja kuvittelin itseni se päällä kesällä hoikempana ja ruskettuneena , joten pakko se oli napata omaksi. Pakko oli myöskin käydä piiiitkästä aikaa meidän lempparikahvilassa pelailemassa muutamat korttipelit. Ja mä halusin testata kameran uutta objektiivia ja tytöt suostuivat mun malleiksi vähän vastahakoisesti niin kuin kuvista voi huomata.. :'D



Voi Elinaaa.. :DD




Nyt mä kiiruhdan pitkästä aikaa sh'bailemaan, jee! Kivaa keskiviikkoa! :)

6 kommenttia:

  1. Jaa sellane seruumi toimii oikeesti :o mulla on kyllä jo aika tuuheet ja pitkät ripset, mutta ois kiva testata :) pääsis noista ripsenpidennyksistä eroon! Btw, näytät tosi hyvältä ilman meikkiä, tosi ihana iho! Oo enemmän ilman :)

    -Henriikka-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo ja mä vielä käytän sellasta, missä on pelkästään luonnollisia aineita eikä mitään myrkkyjä! :) Voi ole onnekas tuuheista ja pitkistä ripsistäs! :D
      Voi kiitos, oisin enemmän ilman jos olisin samaa mieltä kun sä.. :'D

      Poista
    2. Koitappa katella eri silmillä sinne peiliin :) ja pyydä Ollia muistuttaan sua siitä ;)

      -H

      Poista
  2. toimii vai?! Pitääpä itsellekin hankkia tollasta ihmeseerumia jossain aikaa. Vastaavasti kokeilen nyt kynsille tehoseerumia ja se toimii! Eka kertaa mulle on alkanut kasvaa VAHVAT kynnet! On sul kyllä upeat ripset jo nyt! huh huh! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimiiii ja kantsii hankkia! :) Mäkin tarvisin tota kynsiseerumia, mun kynnet on niin surkeat..

      Poista