Sivut

sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Onnelliset ja ihanat tankkauspäivät

 Perjantaina koitti se hartaasti odotettu päivä, eli tankkauspäivä jota onkin odoteltu koko tammikuu. :D Siihenkin päivään olisi kyllä olemassa oma tarkka ruokavalio mutta nääh, mä haluan vetää sen aina omalla tavallani ja syödä just niitä herkkuja mitä haluan ja mitkä mua on kummitellut laihdutuksen aikana!
Perjantaina tuli syötyä sämpylä, erilaisia suklaapatukoita, pullaa, Amarillon ruokaa sekä suklaa ja jogurtti päällysteisiä pähkinöitä, nam! Oli outoa tuntee ittensä pitkästä aikaa niin kylläiseksi.




Mentiin Amarillon jälkeen vielä Seinäjoen Bio Marilyniin katsomaan Ei kiitos-leffa, vaikka mä olisin ollut jo niin valmis lähtemään kotiin ja nukkumaan. :D Koskahan sitä olikaan viimeksi käynyt Seinäjoella leffassa, kun tuo paikka oli niin muuttunut!


Täydelliseen rentoilu viikonloppuun kuului myös saunassa kahteen kertaan käynti. Voi kuinka mä kaipaankaan tuolla Kokkolassa joka keskiviikkoista ja lauantaista saunahetkeä!


Lauantaina mun herkkuilut jatkui, vaikka näin ei pitänyt käydä.. En jaksanut enää perjantaina syödä sitä mun suurinta herkkua, eli juustonakseja, joten niitä oli pakko saada vielä lauantaina! Ne olisi jäänyt muuten niin vaivaamaan.. ;) Mutta tänään on palattu ruotuun sinne hiihtoloman Tallinnan matkaan asti, lupaan!


 Koko päivän melkeinpä vain maattuani sängyssä katsellen Dragon Ballia, illalla oli kiva ruveta laittautumaan Tiinan ja Maakun rentohenkisiä kihlajaisia varten. Mä olin aivan unohtanut ottaa Kokkolasta mukaan minkäänlaista juhlavaa asua, mutta onneksi pelastava äiti oli aiemmin tilannut mulle tälläisen ihanan erikoisen mekon!






Kyllä se Ami mustakin oikeasti tykkää.. :)





Näin kivalla viikonlopulla jaksaa ainakin sinne hiihtolomaan asti! 

8 kommenttia: