Sivut

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Weekend

Mulla on varmaan jo muutaman kerran postaus ollu otsikoitu nimellä "viikonloppu", mutta olinpas luova ja tällä kertaa englannistin sen!
Me tultiin taas kerran viettämään Härmään viikonloppua ja oon täällä vielä huomiseen asti, koska huomisen pyhitän kesätöiden hakuun täällä Härmässä. Mä niin haluaisin tänne kesäksi, mutta saapa nähdä, yritän tehdä kaikkeni (paitsi siivoamaan en mee enää ikinä).

Eilen annoin kohtaloni Karoliinan käsiin ja haettiin mulle raidoitusväri ja ryhdyttiin taas vähän vaalentamaan tätä mun tukkaa. Viimeisin kokemus kotiraidoittamisesta mulla on se, että mun hiukset oli operaation jälkeen kusen keltaiset melkein kokonaan. Se oli kyllä värjäyshupun syy, mutta pakko myöntää että silti pelotti että tuleeko musta taas vahinkoblondi. Onneksi kaikki meni hyvin ja näistä tuli ihan hauskat. Taas vähän lähempänä mun tavoitetukkaa! Kai..? Sain nähdä myös eilen ensimmäistä kertaa kummitytön askeleita, voi miten iso tyttö jo! :*

Sitten lähdin kauheella kiireellä kotiin laittautumaan, koska mentiin tyttöjen kanssa viettämään iltaa ja olinkin jo melkein tunnin myöhässä.. Me saatiin Aliisan rakkaudella itsetekemiä suolaisia pekonimuffinsseja ja mangojuustokakkua, omnomnom!





 Myöhemmin otettiin poikia mukaan kyytiin ja lähdettiin kohti Kauhavan Tiikeriä ja Keekkiä (Cheekkiä). Porukkaa oli niiiiin paljon, että ei meinannut tilaa olla missään. Hauska ilta taas kerran, tanssittua tuli niin paljon, että jonottaessa pilkun jälkeen narikasta takkia, jalat huusi hoosiannaa ihanien vihreiden kirppari retrokorkkareiden takia, nimimerkillä mukavat reinot aina jalassa. Olin muuten ensimmäistä kertaa baarissa niin kauan, että sain tanssia hitaita, jes!




Tänään ollaankin sitten nukuttu ja käyty kattomassa mummilan menoa. Pitäisi vielä tälle illalle ahertaa sitä kesätyöhakemusta ynnggh. Rennompaa sunnuntai-iltaa teille muille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti