Sivut

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Paljon Onnea Karoliina!

Noniiiiin, nyt mä voin esitellä nämä, mitkä ostin lauantaina itselleni ja Karoliinalle synttärilahjaksi:


Cutrin Bio+ shampoo:

"Vahvistava shampoo, ehkäisee ja hidastaa ennenaikaista hiustenlähtöä yhdessä Bio+ Energen Serum hoitonesteen kanssa käytettynä. Ylläpitää hiuspohjan hyvinvointia ja vahvistaa hiuksia ja parantaa edellytyksiä uusien hiusten kasvulle. Soveltuu päivittäiseen käyttöön."

Cutrin Bio+ serum:

"Tasapainoittava seerumi ehkäisee ja hidastaa ennenaikaista hiustenlähtöä ja edistää uusien hiusten kasvua. Suositellaan kuuriluontoiseen tai päivittäiseen käyttöön. Seerumia levitetään annostelutulpan avulla ja hierotaan kevyesti hiuspohjaan kunnes aine on imeytynyt."

Oon lukenut noista tuotteista paljon hyvää ja nähnyt vakuuttavia ennen-jälkeen kuvia, eli pakko kans kokeilla! Tässäpä siis mun tulevat ennen-kuvat:



Viimeksi kun otin kuvan etuhiuksista naaman edessä, ne ylittivät vasta nenän ja nyt jo suun, jee!

Jälkeen kuvat laitan varman 2 kuukauden käytön jälkeen.
Tänään käytin noita ekan kerran, ja nyt mun hiukset haisee ihan vappuhiusväreille... Noh, kauneuden eteen pitää kärsiä vai miten se meni?

Tänään on siis serkkuni Karoliinan syntymäpäivä. Kävin siellä sitten viemässä lahjan ja vähän herkuttelemassa voileipäkakkua, nam.

Ihan itse koristelin!!

Karoliinamainen lahjapaperi


Varoitus!  Seuraavaksi tulossa liian söpöjä vauvakuvia JA äiti-tytärkuvia







Ja tietysti kuva "limaisesta" mielistelijä-Yotsubasta

Uuh moi, käyx sä usein täällä? ;)




Oon niin huono näissä lopetuksissa... hmm... öö.. moikka:)

2 kommenttia: