Sivut

keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Tylsää tekstiä vain

Kello ei ole edes yhtä ja mä oon ehtinyt tehdä tänään jo vaikka mitä! Heräsin kuudelta, enkä enää saanut unta. Siinä sitten kattelin pari jaksoa tuhkimotarinaa ja join teetä. Oli jotenkin niin kuuma täällä meidän talossa, että oli pakko lähteä lenkille viilentymään, mutta vaikka mulla oli vaan t-paita ja ohut tuulitakki päällä, oli silti kuuma jo niin aamusta! Ei saa kuitenkaan valittaa, tätä onkin odotettu piiitkä syksy ja talvi.

Salillakin tuli jo käytyä tällepäivää. Sieltä menin suoraan kirjoittamaan S-markettiin työsopimusta yms. Työt alkaakin vasta 11.6 eli lomailut jatkukoon vähän pitempään, haha. Onneksi töitä on kuitenkin sinne syyskuun alkuun asti. Mä ajattelin ennen, että kuolen varmaan tylsyyteen kun joudun vaan kotona olemaan monta kuukautta, mutta ehei, tämähän on ollut oikein mukavaa. Ei oo melkein ikinä kiire mihinkään, ja aikaa on tehdä vaikka mitä, mutta siltikin joskus tuntuu et päivä on liian lyhyt?? Ja en myöskään valita siitä, että saan nukkua niin pitkään aamuisin kuin huvittaa... :)

Samalla kauppareissulla kokeilen ostaa jonkun proteiininougatsuklaapatukan, joka on vissiin vähän niinku joku ateriankorvike, en perehtynyt sen enempää... Pitäisköhän mun kokeilla tuollaista diettiä, että korvata 1-2 ateriaa päivässä tollasilla. Sillä meni kivan terveellisesti makeanhimokin ohi. :D Onko jollakin kokemuksia tällaisesta?

Eilen mulla oli niin saamaton olo, että päätin viettää En tee tänään mitään -päivää. Hain kaupasta mun lempiherkkua, eli juustonakseja, söin niitä ja makasin vaan sängyssä kattoen tuhkimotarinaa. Voin kertoa, etten enää ikinä halua viettää tollasta päivää. Mulle tuli niin huono olo noista sipseistä, kun söin niitä ihan hirveästi ja muutenkin koin armotonta morkkista yöllä ton päivän takia. :D Toivottavasti tästä viisaantuneena, mun elämä jatkuisi taas terveellisenä...

Taisin tehdä historiaa, nimittäin tämä on ensimmäinen kuvaton postaus mun blogissa ikinä... Eli varmaan myös maailman tylsin ja kuivin postaus ikinä. Noh ei voi mitään, nyt ajattelin mennä pienille päikkäreille!

3 kommenttia:

  1. No nimenomaan niillä ateriankorvauspatukoilla voit turvallisesti korvata 1-2 ateriaa päivässä, mutta katsohan mitä ostat, ettet saa niistä enempää energiaa ku normiruuasta ;) nimittäin niitä ku on vaikka ja minkälaisia mm. treenien jälkeen otettavaksi yms.. En oo liioin niihin niin hirveästi perehtyny, mitä kaupasta saa.. Muutama vuosi sitten korvasin nutrilettin valmiilla pirtelöillä yhden aterian päivässä ja sillä jo sai ihan kivasti tuloksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luotinkin siihen, että sä osaisit vastata tohon jotakin! :D

      Poista
    2. :D Heidi the ikuinen laihduttaja ;P tai en niinkään ikuinen vaan aina uudelleen aloittava :D saakeli ku ei ne karistetut kilot pysy poissa..
      Nii ja piti muuten sanoa vielä, että muista juoda jokaisen patukan kanssa lasi vettä ja muutenkin päivän aikana ois hyvä juoda ainakin se 3 litraa kaloritonta nestettä :)

      Poista