Sivut

lauantai 21. huhtikuuta 2012

21.4.


Mun uusi ripsiväri tekee mun ripsistä jotenkin tyhmän näköset. :(


Tänään lähettiin Seinäjoella käymässä kattelemassa mulle uusia lenkkareita. Kivasti sellaiset löytykin puoleenhintaan! Voi että nää onkin luksusta, kun oon lenkkeillyt varmaan 6 vuotta suunnilleen kahdenkympin Halpa-halli lenkkareilla. :D


Eikä ne ostokset kylläkään jäänyt vaan noihin... Alkaa jo hävettää laittaa tänne kerran viikossa ostoksia, no ainakin voi täältä kattoa, että mihin ne rahat taas meni.

KappAhlista koruja

Mä luulin että noi kaksi korvakorureikää olisi mennyt jo umpeen, kun en oo pitänyt niissä koruja piiiiiiitkään aikaan, mutta ei sitten!


Eräitä ostoksia en voi täällä vielä esitellä, koska ostin samanmoiset Karoliinalle syntymäpäivälahjaksi (mä tiedän että sä tuut tykkäämään niistä karo, koskas kutsut mut syntymäpäiväkahviille? ;) )

Kävin varmaan ihan ensimmäistä kertaa Pentikissä, ja voi että oli ihanaa nähdä ne astiastot oikeen livenä ja koskea niitä. :D <3 En voinut millään lähteä sieltä tyhjin käsn, joten ostin kolme IHANAN väristä käsipyyhettä. Olisi ollut myös samanvärisiä sydänsaippuoita, mutta en ihan malttanut maksaa yli 5e/kpl saippuasta...




Viikolla käytiin Lapualla, ja siellä oli joku kiva kauppa minkä nimeä en nyt muista... Sieltä löyty patalappu ja patakinnas. Jos nämä sitten motivoisi mua opettelemaan kokkaamaan, sitten kun on sen aika (eli kun on pakko)...


Nyt me jatkamme iltaa sipsien, dipin, omar-suklaan ja jonkun leffan kera. Kivaa viikonloppua!

 


9 kommenttia:

  1. HMPHPH !
    Tule maanantaina heti kahville!

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia, ma en oo vielkaan oppinu ottaa kuvia blogiin vaikka aina paatan "tanaan otan sit paljon kuvia" sit se aina unohtuu :DDD ihanaa lauantai iltaa teille sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Yritäppä nyt kuule muistaa vaan!
      Samooooin! ♥

      Poista
    2. joo pitaa yrittaa nyt jatkos muistaa :D kiiitos <3

      Poista
  3. Aww ootte ylisöpöjä :3 ♥

    VastaaPoista
  4. mitä meikkivoidetta käytät? =)

    VastaaPoista