Sivut

torstai 29. maaliskuuta 2012

Tulevaisuuden (mahdollisia) hankintoja

Rupesin tässä katselemaan astioita, mitä voisin ruveta keräilemään tulevaan kotiin. Löysin aivan täydellisen Pentikin astiaston nimeltä Vanilja

Kuvat www.pentik.com

Täydelliset värit ja kuviot, just mun makuun.

Toinen kivan näköinen astiasto on tämä:

Kuvat www.pentik.com

Kivat värit ja kuviot näissäkin. Olis jo syksy!

Olli on ehdotellut, että otettaisiin sitten syksyllä oma kisuli. Mä oon ollut aika jyrkästi sitä vastaan, koska siitä olisi kauhea riesa. :D Mutta tänään muhun iski joku kamala kissanpentukuume ja mäkin alan jo vähän lämmetä ajatukselle. Tää mun mielipide voi vaihdella vielä monta kertaa, ja tietysti riippuu siitäkin, että millainen asunto meille tulee olemaan, että saako sinne edes ottaa lemmikkiä.

Haluaisin punaisen...

... tai mustan kissan. En kyllä tiedä onko toi kuvassa oleva edes oikea/alkuperäinen kissa, mutta järkyttävän söpö se ainakin on!

Nyt en ehdi enempää haaveilla, pitää ehtiä vielä ennen kello viittä käydä salilla, lenkillä, siivota ja laittautua, nimittäin haen viideltä Ollin pariksi tunniksi iltalomalle. :) Moimoi!

4 kommenttia:

  1. Mä en mahtanu sille vaan yhtään mtn että mua rupes hirveesti huvittamaan tää sun postaus... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi tämä todella hulvaton ja vitsikäs postaus sua niin huvitti? :D

      Poista