Sivut

maanantai 10. maaliskuuta 2014

Valkoinen paita

Päivän asua näin tynkäpostauksen muodossa. Pakko oli tulla hehkuttamaan siitä, kuinka uskalsin tänään laittaa päälleni mun vanhan S-kokoisen valkoisen ihonmyöteisen paidan. Edistystä jee! Eikä edes tullut missään vaiheessa sellaista yhyy, oon läski-oloa. Laihduttaminen on kivaa. :---)


Tästä motivoituneena mä lähden illalla pitkästä aikaa pumppiin! Mä säälin itseäni jo nyt siitä, minkälaiset kivut mulla on huomenna ja varsinkin ylihuomenna, aijaiii...

Reipasta viikkoa! :)

15 kommenttia:

  1. Voi mäkin haluan tuon tunteen :) nätiltä näytät !

    VastaaPoista
  2. Ai laik your booty !! Sitten kun oon saanu painoa pois niin alan hankkimaan itellekki PERSEEN ! :D

    Eikö oo kiva kun ei vaatteet purista ja ahista,ihan parasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww, kiitos! :D Mun ei oo onneksi tarvinnut tehdä mitään sen eteen, koska en jaksaiskaan, hahaa. xD Pelko on vaan se että se lähtee lätkimään sitten kun oon hoikemmassa kunnossa, mutta toivotaan että ei. :D

      Ihan parasta todellakin toi fiilis! :)

      Poista
    2. Mulla ei oo tainnu koskaan olla äässiä,tai siis onhan tuossa massaa,läskiä.. :D

      Poista
    3. Onneksi sekin on mahdollista saada. :D

      Poista
  3. Hei, onko tämä blogi loppunut kun näin pitkä tauko vai onko postauksia tulossa kun kerkeät vaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole loppunut, mulla on vaan ollut niin paljon muuta tekemistä nyt. :)

      Poista
  4. Miksi turhaan yrität laihduttaa ainakaan kovin paljoa, tuossa kropassa on kaikkea muuta kuin jotain vialla ;) Pitäähän sitä naisessa olla jotain mistä ottaa kiinni :)

    VastaaPoista
  5. Pitäisi itsekin tuota painoa saada vähän pois, mutta ongelma ja iso itsellä on herkut ja ehkä vähän niitte liiallinen syöminen :D Miten ihmeessä herkut pystyisi jättämään pois kun on tottunut syömään jatkuvasti? Aina kun pääsee kauppaan jostai syystä niitä silti tulee ostettua :D Onko laihtuminen ihan mahdotonta ilman liikuntaa? Jos syö tavallista ruokaa eli herkut ja tämmöiset jättää pois mutta ei liiku yhtään laihtuuko vai onko liikuntaa pakko olla ainakin jonkin verran mukana että laihtuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä siihen herkuttomuuteen tottuu ajan kanssa! :) mäkin oon maailmanluokan herkkusuu, mutta nyt kun on ollut ilman niin ei edes tee usein mieli niitä. :)

      Ja voi varmasti laihtua ilman liikuntaa, hyvä esimerkki tästä on Vesa Keskinen. XD

      Poista