Sivut

maanantai 14. lokakuuta 2013

Happy!

Pitkästä aikaa täällä kirjoittelee kaikenpuolin iloinen ja onnellinen Melina! (Tai siis oonhan mä aika usein iloinen ja onnellinen, mutta siis tolla pitkästä aikaa tarkoitan sitä että ylipäänsä kirjottelen, hahaa oon niin huono muodostamaan oikein ymmärrettäviä lauseita ja selittämään niinkuin varmaan huomasitte :'D...)
Kokkola on alkanut vihdoin tuntua kivalta paikalta, huomenna pääsen varmasti aivan mahtaviin ja ainutlaatuisiin bileisiin kivan porukan kanssa, nyt on syysloma ja niin pois päin!


Huomenna aamusta me lähdetään Tiian ja Annikan kera kohti Helsinkiä (taas). Palloillaan pari tuntia Helsingin keskustassa ja neljältä me päästään omppupomppuhotelliin, jossa laittaudutaan ja fiilistellään tulevia Big Brother-bileitä! Karoliina blogikollegeineen voitti tosiaan tuon Jokakodin järjestämän kilpailun, jossa palkintona oli bileet bb-talossa ja mä pääsen kavereineni mukaan! Siellä meitä odottaa huomenna seitsemältä ihanat tarjoilut ja juomat. Kovana BB-fanina mun mielestä on aivan mahtavaa päästä näkemään ja kokemaan tuo talo edes yhdeksi illaksi.

Mun piti selittää enemmänkin mun iloisuudesta ja laittaa viimeaikaisia kuvia, mutta en ehdikkään enää tänä iltana, koska pitää vielä pakata ja värjätä tukkaa!  Joten palaillaan. :)

8 kommenttia:

  1. Oooi mahtavaa! :) Onnea tosipaljon!

    VastaaPoista
  2. Onnea, pitäkääpä hauskaa! :) Kuinka monta ihmistä taloon pääsee juhlimaan ja saatteko olla siellä yön yli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, me pidetään!! :) Meitä on tulossa voittajien lisäksi 12 juhlijaa, ja ei harmi saada olla haha! :D

      Poista
  3. saat selittaa mulle kaiken koko reissusta ;) jos et sitten erikseen taalla selita :D

    VastaaPoista