Sivut

tiistai 24. syyskuuta 2013

Helsingin reissu

Tuli lähdettyä perjantaina aika extemporea Helsinkiin Karoliinan seuraksi. Täällä meillä oli torstai-iltana pojilla GTA 5-lanit, ja mun piti nousta ylös perjantaiaamuna jo neljältä, eli yöunet jäi siihen muutamaan tuntiin... Ajattelin etten tule selviytymään tulevasta päivästä, koska en ole ikinä joutunut selviämään noin vähillä yöunilla, mutta aika kivuttomasti se meni ja meillä oli junamatkasta yön pikkutunneille asti hauskaa! Oli kiva nähdä ensimmäistä kertaa Helsinkiä, mutta tämä luonnonlapsi ei kyllä sinne itse muuttaisi. :D



Mä pahoittelen jo nyt sitä, että suurin osa tämän postauksen kuvista on otettu mun uudella iPhone 5:lla, joka saapui mulle torstaina (Mua voi seurata instagramissa nimellä Melihei). Sillä on niin ihanan helppoa ottaa kuvia, joten en jaksanut kaivaa mun painavaa ja isoa järkkäriä laukunpohjalta muuta kuin Andy Mccoyn taidenäyttelyssä, jonne suunnattiin perjantaina vähän illemmalla.






Mä tykkäsin ihan hirveesti Andyn maalauksista ja piirrustustyylistä, noi värit ja selvät rajaukset, mahtavuutta! Mä toivoinkin löytäväni sieltä itselleni kauan kadoksissa olleen inspiksen piirtämiseen, ja kyllä mä luulen että sitä sieltä vähän muhun tarttui! Heti kun on vähän enemmän aikaa, aion tarttua kynään ja katsoa onko mun taiteellisuutta enää yhtään jäljellä. :)

Kun oltiin tarpeeksi kierrelty ja kaarrelty ympäriämpäri Helsinkiä, suunnattiin seitsemän maissa Iinan luo, jossa saatiin onnellisesti punkata koko viikonloppu.


Lauantai meni tosi nopeasti ja kohta olikin aika lähteä kohti Amarilloa syömään mammabloggaaja-poruka kanssa. Mä en luonnollisesti odottanut illalta mitään ihmeempiä, koska taisin olla ainut lapseton siinä ryhmässä, mutta siitä huolimatta ilta oli silti ihan jees! :)

Kiitos kuvasta Demille!

 Pyysinkin Amarillon jälkeen Tiinan mun seuraksi, ja oli maailman ihaninta nähdä pitkästäpitkästä aikaa! ♥ ♥ ♥ Ikävä on niin suuri kaikkia ihania ystäviä, jotka asuvat nykyisin liian kaukana. Haettiin kaupasta suklaapatukoita ja mussutettiin niitä samalla kun naurettiin ja höpöteltiin kaikkea hassua.


Sunnuntaina lähdettiin sitten kotia kohti ja kuinka sopivasti sattuikaan, että mulla iski junassa maailman kamalin pääkipu, enkä ollut tajunnut buranaakaan ottaa mukaan vaikka yleensä olen se porukan kävelevä apteekki... Matka kesti yli neljä tuntia ja viimeisen tunnin aikana tuntui suorastaan siltä, että pää räjähtää hetkellä minä hyvänsä. Voi sitä fiilistä kun pääsin kotiin, Olli oli ostanut meille yllätykseksi Lidlin leipomopisteestä tuoretta leipää ja donitseja, sain napattua buranan ja sen vaikutus alkoi tehota... Vaikka reissussa oli kivaa niin kyllä oli ihana päästä kotiin!
Ja tässä kaikille Helsinkiin reissaaville ilmainen vinkki by minä: Metroja täytyy aina väistää! (olikohan ne sittenkin ratikoita...)

8 kommenttia:

  1. Haha, ratikoita on ne jotka kulkee siellä teillä :D metrot kulkee maan alla (ainaki tietääkseni..) etkö oo koskaan ennen käyny Helsingissä?
    Ihana postaus, tykkäsin tosi paljon! :) ja kiva ku alkaisit taas piirtämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla meni vähän metrot ja ratikat sekaisin kun totesin karoliinalle tietäväisenä "autokoulussa opetettiin että metroja pitää aina väistää!" :D
      En ole käynyt, muuta kuin jos oon lähtenyt ulkomaille tai laivalle. :)
      Kiitos paljon ja mustakin olisi kiva löytää taas into piirtämiseen!

      Poista
    2. samaa mielta anonyymin kanssa, ois hauska jos rupeisit taas piirtaa, ne sarjakuvat oli niin parhautta :D

      Poista
    3. Hahaa, someday someday! :D

      Poista
  2. En oo koskaan koko 19 vuotta kestäneen elämäni aikana kommentoinut kenenkään blogiin mut nyt on pakko :D Oot älyttömän ihanalta vaikuttava ihminen ja persoona, huomasin Karon blogin kautta sun blogin luin kertaheitolla sen kokonaan läpi ja ihastuin siihen, en osaa sanoa tarkkaa syytä, ehkä oot vaan niin paljon samantyylinen niin luonteen kuin vähän ulkonäönkin puolesta kuin mä (oot vaan paljon nätimpi). Oot älyttömän kaunis ja just sen näköinen millainen itekin haluisin olla :D nyt löysin viimein sellaisen ihmisen, jolta haluisin näyttää. Mulla ei vaan oo ihania ruskeita silmiä :( Ja sun postauksien perusteella vaikutat ihanalta myös luonteen puolesta. Kävin viime viikolla pitkästä aikaa Lapualla ja Seinäjoella (tietääkseni sä asut siellä suunnalla?) :D vaikka asun toisella puolella Suomea. En siis millään stalkkeri-retkellä vaan sukulaisen luona :D Teki mieli hakee opiskelemaan Kokkolaan vaan sen takia, kun oot antanut niin ihanan kuvan siitä paikasta, sun elämästä, ystävistä ja ilmapiiristä siellä. Noh, ehkä tyydyn tähän nykyiseen opiskelupaikkaan. En tiiä mikä pointti tällä kommentilla oli, mutta oli pakko silti kommentoida :) Jatka bloggaamista, inspiroit mua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että kommentoit, tämä oli varmasti mun blogihistorian ihanin kommentti!! ♥ Kiitos, "you make my day" :)

      Poista
  3. Ikäväääää sun postauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, alan tehdä postausta ihan just! :)

      Poista