Sivut

maanantai 2. syyskuuta 2013

Kaikkea maata mullistavaa

Eikä otsikko ole edes sarkasmia, kunhan sitä ei ota liian kirjaimellisesti.. :) Ennen kuin alan tuota otsikkoa avaamaan sen enempää, niin esittelen mun syksyn ensimmäisen koulupäivän asun.

 Paita: Ebay
Legginssit: h&m
Kengät: Citymarket
Laukku: h&m
Koru: Lindex



Ajattelin nyt kans ruveta laittamaan oikein ylös noiden vaatteiden alkuperää. Tuota Ebay-sanaa tuutte näkemään varmaan 80% päivänasu-postauksissa, sillä olen nyt kesän aikana tilannut toiselta puolelta maailmaa ihan hirveästi kaikkea kivaa ja ihanaa. 
Cittarikin osaa aina joskus yllättää, sillä löysin sieltä noi yhdet kivoimmista kengistä mitä oon ikinä omistanut. Mä löydän aika harvoin kenkiä, jotka on samalla sekä mukavat, että tosi hienotkin. Ja se mukavuus on tosi tärkeetä, kun joutuu kävellä päivän aikana yhteensä 40 minuuttia koulumatkoilla + meidän koulussa on vähän hassu tapa, että luokan sisälläkin pidetään kengät jalassa!

Mutta kyllä vaan meinasi tulla kiire tänä aamuna! Mä oon joutunut kesällä heräämään yleensä vain viiden nukutun tunnin jälkeen aamuvuoroihin kello 5:00, eikä se ole kertaakaan ollut ylitsepääsemättömän vaikeaa. Mutta tänään kun kello soi 6:30 ja olin nukkunut ihan mukavan monta tuntiakin, niin heräämisestä ei meinannut tulla yhtään mitään. 
Enkä ole koko kesänä oikein meikannut, koska mulla on ollut ripsipidennykset. En siis muistanutkaan kuinka kauan sekin vaan vie aikaa. Mutta ehdin vain ajoissa, jes!

Maata mullistavaa on siis ollut se, että tänään alkoi taas neljän kuukauden "loman" jälkeen koulu, eilen muutin takaisin Kokkolaan ja mun kesätyöt päättyi S-marketissa.
Kouluun oli taas kiva tulla, sai nähdä kivoja ihmisiä taas pitkästä aikaa. Meillä on ensimmäisessä jaksossa huippuhelppo lukujärjestys, perjantait on vapaata ja muina päivinä koulua on vain 2-5 tuntia, kelpaa! Haikeaa oli kuitenkin lopettaa kesätyöt, koska mä tykkäsin kyllä kovasti olla siellä töissä. Tulee ikävä työkavereita ja kyllä niitä hupaisia ja ihania asiakkaitakin sieltä löytyi paljon.

Kuvaan itseäni tauolla.jpg
 Mun viimeinen työpäivä oli kyllä aikamoinen loppuspurtti, koska silloi oli legendaariset Kortesjärven markkinat, eli ihmisiä riitti myös kaupoissa. Mä ehdin markkinoilla pikaisesti pyörähtämään ennen töitä, jossa näinkin Karoliinaa, Topiasta, kummityttö Sofiaa ja Benjaminia!




Joo just näin Sofia sitä hiuspantaa pidetään!

Illalla sitten kun pääsin töistä, mun autoon oli murtauduttu ja sinne oli jätetty tälläinen hassunhauska yllätys, jolle nauroin ääneen koko 20 minuuttisen automatkan kotiin.



Jos joku tajuaa ton kortin idean, niin saa kertoa! Miten tuo pixelimössöinen kahvipannun kuva liittyy yhtään mihinkään?! Ihanaa että on olemassa näitä ihmisiä, joiden huumorintaju on yhtä kakka kuin itsellä. Kiitos vielä tytöt ja poika tästä maailman upeimmasta kortista!


4 kommenttia:

  1. XDXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii toi kortti...........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliko toi kosto siitä, kun annoin sulle kans maailman "hienoimman" terveisiä Kortesjärveltä-kortin? XD

      Poista
  2. Öööööö.... Samaa mietin itsekin, jotta kuinka tuo nuotiopannu liittyy kortin tekstiin?! Itse istun yhtenäännuotiolla pannukahveella, joten "TUO IKÄ" ei voi olla pannukahvi-ikä edes. Well well well, elämän suuria kysymyksiä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun oikein kauan pähkäilin ja yritin ymmärtää tota korttia niin tuli vaan mieleen se, että kun tossa on toi nuotio ja kortissa on sana "palailee", voisko se jotenkin liittyä asiaan..?! :D

      Poista