Sivut

lauantai 24. elokuuta 2013

Villi lauantai-ilta


Lauantai-ilta ja mä päivittelen blogiani, koska on tylsää! Meidän piti lähteä pimujen kanssa baareilemaan johonkin päin, mutta ei sitten mentykkään. Mutta ei se mitään, mulla olikin naama ja tukka kriiseilyä, mitä en ihmettele yhtään koska mun silmissä on ripsipidennyksiä jäljellä enää varmaan 3 kpl per silmä. :D Ja hiukset nyt tykkää kukkailla mulle harva se päivä, varsinkin silloin kun pitäisi lähtiä jonnekkin!

Jotta mun tälläytyminen ei olisi mennyt aivan harakoille, kuvailin laadukkaasti nämä mun uudet rakkaushousut.


Mitäs muuta... Eilen oltiin käymässä Ollin ja veljen kanssa Juthbackan (?) rompemarkkinoilla iltavuoroni päälle, eli joskus kymmeneltä illalla. En ollutkaan ennen tiennyt, että ne kestävät läpi yön. Sieltä löytyi vain litran pussi toffeekarkkeja, joista on enää muisto vain, njam.


Aika semitynkäpostaus, mutta määrä korvaa laadun, (kai...) Hyvää yötä ja viikonloppua!

6 kommenttia:

  1. Nuo karkit näyttää niin hyviltä!! Mä oon pitkään haaveillut noista, ja sain onneksi eilen Virosta tuliaisina samanlaisia (tai ainakin samanmakuisia)! Mutta silti pakko kysyä (ettei mua jää vaivaamaan :D), että minkä nimisiä nuo karkit on? En saa tuosta kuvasta selvää :DD

    Ja btw, käy nuo otsahiukset tosi hyvin sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne olikin niiin hyviä! Voikun mäkään en enää muista niiden oikeaa nimeä.. :D
      Kiitos! :)

      Poista
  2. Piirrä joskus niitä sarjakuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Justiin tänään mietin et mitähän siitä tulisi jos rupeisin taas niitä piirtämään... :D

      Poista
  3. mistä noi sun beiget housut on? näyttää ihan UPEILTA! Haluaa kans jos näyttäis yhtä makeelta!:D

    VastaaPoista