Sivut

torstai 11. heinäkuuta 2013

Ma chère cousine

Huomentapäivää! :)
Vasta eilen pääsin kunnolla viettämään aikaa Satu-serkkuni kanssa, joka tuli melkein pari viikkoa sitten Ranskasta Suomeen lomailemaan. On ollut niin kiirettä molemmilla, kun mulla oli se iltavuoroputki ja Satu & Eric on ollut paljon reissussa.


Menin "käymään" Satun luona, ja siellä menikin koko päivä. Voi miten mä oon kaivannut tota mun serkkujen ääliöhuumoria, haha. Pääsin piirtelemään, värittelemään ja leikkimään muutamaa kuukautta vaille 3-vuotiaan Viivin kanssa. Oli hassua, kun mä oon viimeksi leikkinyt sen kanssa pääsiäisenä, niin nyt se jo osasi kunnolla keskustella ja kaikkea, apua! Näin myös ensimmäistä kertaa Satun ja Ericin koiran Mindyn, jolla oli muunmuassa aivan ihanat korvat!



Mä taisinkin jo mainita tästä meidän suvun ääliöhuumorista jotain...



Satu kokeili mulle kaikkia ihania lettikampauksia. Mäkin oon yrittänyt youtuben-avulla opetella, mutta toi pieni näpertely ei oo vaan mun juttu... Onneksi muut osaa ja vielä tykkää tehdä sellasia. ;)


Kävin viikko sitten huoltamassa ripsipidennyksiäni ja nyt vasta tajusin ottaa niistä kunnon kuvat. Viimeksi otin 13mm, mutta nyt halusin kokeilla niitä 15mm, jotka on kaikkein pisimmät mitä tuolla kosmetologilla saa. Mua vähän pelotti sillä olin googletellut edellisenä iltana juurikin noita 15mm ripsien kuvia, ja joillakin oli aivan kamalan näkösiä sekasotkuja... Mutta pelko oli turha, koska näistä tuli ihan hyvät eikä yhtään liian pitkät tai tuuheat. Mun puolesta saisi olla vieläkin näyttävämmät :'D mutta näillä mennään! Mulle laitettiin myös timantit ripsiin.


Tänään olisi tarkoitus mennä käymään mummilassa, katsoa Mian kanssa Harry Potteria ja illalla vielä mennä katsomaan näytelmää, jonka ystäväni Tiina ja hänen kihlattunsa on itse tuottanut, en malta odottaa että näen minkälainen se on! 
Viikonloppuna on Seinäjoella tangomarkkinat, jonne mun on tarkoitus mennä mm. Satun kanssa. Tilattiin molemmille samanlaiset mekot, mutta mulle valkoinen ja Satulle musta ja päästään niitä sinne ulkoiluttamaan. :) Mun mekko näki kylläkin maailmaa jo viime viikonloppuna, kun mulle tuli yllätyslähtö baariin Kokkola göörlsien kanssa.

6 kommenttia:

  1. Hyvä postaus serkkuseni, ja eiiiih noi kuvat xD voin laittaa sun hiuksia taas tänään jos haluat ;)

    VastaaPoista
  2. Blogissani on sinulle jotakin kivaa. :)

    VastaaPoista
  3. JA noi on tosi hyvän näköset noi 15mm! Haluan kans :| mulla oli ne 14mm mutta otin ne nyt pois kokonaa vähäks aikaa ku kutitti toista silmää :D pistän kyl taas syksyks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en käy enää huoltamassa, kun alkaa köyhä opiskelijaelämä.. :'D

      Poista