Sivut

tiistai 9. heinäkuuta 2013

Ihania pikkuihmisiä!

Lähdin käymään tänään Karoliinan, Topiaksen, Sofian ja Benjamin luona. Mulla on ollut ja on nytkin paljon vapaapäiviä ja melkein kaikki päivät oon viettänyt pelatessa vanhalla Gameboylla pokemon-peliä, joka mun olisi tarkoitus päästä tänä kesänä läpi. Oon päässyt sen vasta yhden ainoan kerran kokonaan läpi, joskus pienempänä, vaikka oon aloittanut sen varmaan sata kertaa. Mutta joo, näistä mun pelihöpinöistä ei varmaan tajua muuta kuin pari hassua sukulaistani (haha pelinörttisuku ), joten ei siitä sen enempää. Kuitenkin, halusin vähän vaihtelua päiviin, ennen kuin näistä ihanista kolmen päivän vapaista on muisto vain, joten ei muuta kuin herätys kello aamuviideltä ja veljen kyydissä kohti Seinäjokea!

Mä kuvittelin saavani jatkaa uniani siellä, mutta en ollut ottanut huomioon ikiliikkuja Sofiaa. Kysyin sitten Karoliinalta, että monelta Sofia yleensä herää. Seitsemältä! Eli puolen tunnin päästä!! Nouuu.. ja ei kauaakaan kun Sofia iloisesti tulee alas kavuten sängystään valmiina uuteen touhukkaaseen päivään... :)

Pepsi maxin avulla selvittiin aamuheräämisestä, mutta väsytti silti niiiiiin paljon. Karoliina oli pakottamassa ihan kiusallaan mua niiden kanssa neuvolaan, ajatuskin jonnekkin lähtemisestä siinä väsymyksessä oli aivan kamala! Onneksi ihana Sofia pelasti mut kiukuttelullaan, joten Topias ja Karoliina katsoi parhaaksi jättää väsyneen kiukkupussin kummitätinsä kanssa nukkumaan, aah!


Sain siis yli tunnin lisäaikaa nukkua, joka auttoi kyllä paljon. Plus siihen päälle vielä aamupala teemalla "syödään kaikki pois mitä jääkaapista löytyy" sai päivälle aivan uudenlaisen alun. x)


Ihana hurmuri Benkku.



Tästä piti tulla herkkä kummitäti & kummilapsi-kuva...


Me ei edes sen kummempia tehty, mutta päivä meni taas tosi nopeasti ja oli mukavaa! Karoliina voitti Novellen kesäjuoma-kisan ja sai siitä palkinnoksi mm. 3 lavaa ihania pikkulimppareita ja mäkin pääsin niistä osallisiksi, nam! Otettiin hienoja mainos-kuvia, joista varmaan myöhemmin lisää Karon blogissa... :D


Kotiin kun pääsin, täällä odotti äitin tekemä ihana jauhelihapekonimakaronilaattikko, niin hyvää! Nyt on hyvä ottaa masu täynnä pienet päikkärit!

2 kommenttia: