Sivut

maanantai 6. toukokuuta 2013

Pumppaa pumppaa pumppaa vaan

Näin muutama päivä sitten Lindexin näyteikkunalla supersuloisen mekon, jonka mä sitten kotiutin tänään. Kävi tuuri, sillä näitä oli enää yksi sopiva koko jäljellä. Tykkään kovasti, tälle tulee paljon käyttöä, sillä kesällä on tulossa monenmonta juhlaa. :)


Oli pakko napata myös uusi hiusväri mukaan, koska tämä mun hiusväri on taas haalistunut tällaiseksi vaaleanoranssiruskeaksi, yök. Yritän kuitenkin sinnitellä näillä lähemmäksi kesäkuuta ennen kuin värjään, että toi väri olisi hyvä sitten ylppärijuhlissa. 


Jo toinen takkilöytö samalta kirpparilta tälle kevättä! Taas aivan kuin uusi ja hintaa oli vain 4 euroa. Tykkään noista isoista napeista. :)


Tänään ajattelin repäistä ja mennä illalla sekä bodyattackiin että pumppiin, huh saa nähdä kuinka siitä selvitään! Viimeksi pumpissa kun tehtiin viimeistä kierrosta hauiksia ja mä naama punasena ja kymmenellä mutkalla taistelin sen tangon kanssa, niin ohjaaja hyppää lavalta mun eteen tekemään ja sanoo että just tätä mä haluan nähdä, haha! :D

Loppuun vielä kiva treenikysely, jonka sain Laralta! Ideana on vastata viiteen kysymykseen, keksiä itse viisi uutta kysymystä ja haastaa viisi tyyppiä vastaamaan niihin kysymyksiin.

1. Mistä sait inspiraation salilla käymiseen?
- Salille ensimmäisen kerran astuin jo 7 luokalla, mutta se jäi ihan muutamaan kertaan ja se oli sellaista laitteiden kokeilemista vaan. Innostus taisi lähteä ihan vaan siitä, että ihailin kovasti vahvoja ja lihaksikkaita naisia ja olisin itse halunnut olla sellainen. Salin löysin uudestaan joskus lukion ensimmäisellä luokalla, silloin kun ruvettiin seurustelemaan Ollin kanssa. Pyysin Ollia tekemään mulle salitreenin ja siitä lähtien niitä painoja on nosteltu välillä hyvällä ja välillä huonolla menestyksellä! Ja inspiraationa sillon ja tänäkin päivänä on saada kiinteä ja hoikka kroppa. :)

2. Miksi treenaat? Onko tavoitteena siis saada sitä lihasta vai hoikkaa ja timmiä vartta. Ei sillä etteikö niitä voisi saada molempiakin... :'D
- Haluaisin ihan vain sellaisen kiinteän ja hoikan kropan, eikä ne lihakset hirveästi tarvisi erottua. :)
3. Treenikamoistasi ne kolme tärkeintä?
- Juomapullo, sisäkengät ja mukavat vaatteet.
4. Kauanko olet treenannut säännöllisesti?
- Aika kauan, en edes muista tarkalleen! Mut ei tokikaan se koko ajan ole ollut ihan säännöllistä.
5. Lempi lihaskuntoliike?
- Kaikki käsiliikkeet, koska inhoan mun käsiä niiden paksuuden takia. :D

Mun kysymykset:
1. Kuinka usein treenaat viikossa ja miten?
2. Pidätkö enemmän aerobisesta vai lihaskuntotreenistä?
3. Salille ei voi lähteä ilman...?
4. Mitkä ovat tavoitteesi?
5. Paras treenivaate merkki?

Haastan:
Annikamaarit
LauraEmilia
Mary
One rainy day
Life as I know it

13 kommenttia:

  1. Ostit tuota mun ex-vakiohiusväriä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko hyvä?? ei kai mee liian tummaksi?

      Poista
    2. Ei mene, on aluks vähän tumma mut haalistuu mun mielestä tosi täydelliseksi :D

      Poista
  2. Millä salilla käyt ? Onko sulla sinne kuukausi- / 10-kerrankortti vai meetkö aina kertamaksulla ?:) Tiedätkö paljonko sinne salille, jossa käyt on kertamaksu tai mikä on noitten korttien hinta ? Ootko ollu tyytyväinen tohon kuntosaliin ja sen ryhmäliikuntoihin ?:)

    Oon muuttanu vasta vähän aikaa sitten kokkolaan ja ois tarkoitus alkaa käymään taas salilla, kunhan löydän jonkun sopivan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn rokilla. Mä oon liittyny sinne jäseneksi, joka maksaa 39,90/kk ja sillä saa käydä salilla, ryhmäliikunnoissa, solariumissa ja IP-saunassa niin paljon kun lystää. :) http://www.rokstar.net/hinnasto/ tuolta löytyy muut hinnastot!

      Oon ollut tosi tyytyväinen, ohjaajat on ihan parhaita ja fiilis on muutenkin ihan mahtava Rokissa, suosittelen!! :)

      Poista
  3. ihana toi mekko. :) niin nätin värinenki vielä!

    VastaaPoista
  4. onko sulla kesätöitä? :)

    VastaaPoista
  5. tyhmä kysymys mut miten ton blogin nimen saa tohon keskel?:-D oon yrittän siirtää mun blogin nimee tohon keskelle mut se vaan jostain syyst heiluu vasemmas reunas.. :D :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tehnyt sen niin ovelasti et oon vaan jättäny paintilla tonne vasemmalle tyhjää valkosta niin paljon et se on tossa keskellä.. :DD

      Poista
  6. Ai vitsi, miks en oo tajunnu tota! :-DD haha, kiitti vinkista:-)))!

    VastaaPoista