Sivut

torstai 22. marraskuuta 2012

Kotihiiri

Mun piti olla ostamatta tänä jouluna mitään jouluhömppää ennen kuin joulukuun ensimmäinen päivä koittaa, mutta mä sorruin viime metreillä...


Meidän postiluukusta tipahti yksi päivä Tiimarin mainos, jossa oli mitä ihanempia joulujuttuja, varsinkin vaaleanpunainen tonttulakki, jota yritin jo viime vuonna metsästää tuloksetta! Tänään sitten mulla loppui koulu jo kolmelta, eikä mulla ollut sen jälkeen oikein mitään tekemistä, kunnes muistin Tiimarin ihanan mainoslehtisen ja se oli sitten menoa...
Mukaan siis tarttui ihania jouluisia muffinssivuokia, vaaleanpunainen tonttulakki ja punaisia tuikkuja. Siellä olisi ollut vaikka mitä muuta ihanaa, mutta oon tyytyväinen, että saalis jäi näinkin pieneksi, ajatellen mun päätä huimaavaa opiskelijabujdettia...

Vaaleanpunaiset tuikut vaihtui punaisiksi!

Eilen tuli nukuttua sen bodycombat-tunnin ohi, hupsis. Mun piti lähteä kans vielä illalla ihan vaan hengailemaan "Kissan ristiäiset" -nimisiin opiskelijabileisiin, mä jo ehdin laittautua ja kaikkea, kunnes Olli tuli kotiin ja sanoi että kattotaanko yksi jakso vanhoja salkkareita. Mun ilta sitten jäikin siihen, että katteltiin monta jaksoa salkkareita ja makoiltiin sohvalla eikä siitä enää ollut pakotietä pois, hah! Musta on tullut oikein kunnon kotihiiri...! :D

Tämänkin illan ajattelin viettää kotona sämpylöitä leipoen ja itsekseni zumbaten. Huomenna onkin jo perjantai ja mulla on suunnitelmat ihan auki: jäänkö tänne yksinäni vai lähdenkö Ollin mukana Härmään?!  Let's see! :)

8 kommenttia:

  1. ouu mäki haluan kaikkia ihania joulujuttuja jo! ♥

    VastaaPoista
  2. Tästä me jo kerran puhuttiinki et kuinka kotihiiriä me ollaan XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, oikein kunnon pölyyntyneet ja komeroituneet kotihiiret!

      Poista
  3. Älä nyt sinne jää,vaan tuu meidän seuraksi :O)

    VastaaPoista
  4. Mulla on aivan sama! Haluisin jo laittaa kaikki joulukoristeet ja ostaa kaikkia ihania uusia joulujuttuja, mutta onneks on joku joka vähän edes estelee :D En kyllä mitenkään malta enää kauaa olla ilman edes jotain joulutähteä :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi enää ei oo kauaa joulukuuhun niin saa sitten hyvällä omalla tunnolla jouluilla! ;)

      Poista