Sivut

tiistai 20. marraskuuta 2012

?


Teen just tosi haastavaa juttua - kirjoitan en mistään! Mulle tulee nykyisin niin huono omatunto, jos en muutamaan päivään mitään kirjoittele. En tiedä mistä tämä on tullut, koska ei mulla ennen oo ollut tällästä... :D

Viikon alku on ollut tällaista tasapaksua: koulua, läksyjä, kuntoilua, relaamista, syömistä, nukkumista. Huomiselle on tulossa vähän jännitystä, koska ajattelin mennä kokeilemaan elämäni ensimmäistä kertaa body combattia! Lesmills Bodycombat on itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti. Mukaansa tempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa, että lihaskestävyyttä. Mun makuun kuulostaa jotenkin tylsältä se, että vaan lyödään ja potkitaan ilmaan... Mutta saa nähdä, kirjottelen sitten tunnin jälkeisistä fiiliksistä tännekkin!

Olli pelaa Bad piggiestä ja mä yritän esittää seuraavani mielenkiinnolla..

Tällainen ei mitään järkeä-postaus tähän väliin! Toivottavasti saan viikon aikana jotain postaamisen aihetta.
Tervetuloa myös uusille lukijoille! Piristätte mun päivää olemassaolollanne. <3

4 kommenttia:

  1. Milloin/miten te Ollin kanssa tapasitte ja kauan olette olleet yhdessä? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla kohta tasan 3 vuotta siitä kun olin lukion 1. luokalla ja mut pakotettiin 2. luokkalaisten vanhojentansseihin, kun kaikilla pojilla ei ollut paria. Ja toi mun parihan oli sitten Olli ja niissä me tutustuttiin ja siitä se pikku hiljaa lähti. :) Ollaan oltu yhdessä jo 2,5 vuotta.

      Poista
  2. http://tyyliametsastamassa.indiedays.com/2012/11/18/naked-truth/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jahas, tämä kuulosti ihan haasteelta! Pitääpä tehdä tässä joku päivä tuo.

      Poista