Sivut

maanantai 3. syyskuuta 2012

:-)




Lauantaina iskä haki meidät takaisin Härmään, nimittäin sunnuntaina vietettiin mun mummin 80v synttäreitä! Sunnuntai-illalla palattiin taas takaisin tänne Kokkolaan, saatiin samalla matkalla tuotua tänne jo sohvapöytä, jee kohta on valmista. :)

Lauantaina näin myös mun ihania Härmän likkoja! Tai ei niistäkään suurin osa oo enää mitään härmäläisiä... Lähdettiin sitten vähän ex temporea illalla Powerparkin bailuihin ja tällä kertaa sain kätellä Cheekkiä, jipii!

Tänään palattiin taas pitkästä aikaa oikein tunteella koulunpenkille. Oli vähän puuduttavaa istua yli 3 tuntia ja kuunnella vaan kun opettaja puhuu, mutta onneksi se oli hauska ope, ettei aivan kuollutta ollut.

Sain lauantai-iltana facebookissa viestin Jasminelta, joka on vähän samassa tilanteessa kuin mä: ei oikein tunne täältä koulusta ketään, eikä oo niin päässyt juttelemaan kellekkään. Jasmine oli löytänyt mun facebook-profiilista mun blogin, ja sen perusteella oli sit ajatellut pyytää mua kahville. Mä olin ihan onnesta soikeana! Hassua, että mä olinkin jo vähän kattellut Jasminea koulussa sillä silmällä, että toi voisi ollakkin mun tyyppiä. :D
Tänään me käytiin sitten kahvittelemassa ja oli kyllä kivaa! Meistä löytyi niin paljon samaa, vaikka ehdittiin jutella vasta noin puolitoistatuntia: molemmat seurustelee, molemmilla on klipsipidennykset, meillä on samanlainen kännykkä, molemmat tykkää ottaa kuvia ja Jasmine kertoi tykkäävänsä kans harrastaa sellaista "laittaudutaan ja otetaan kuvia", ihan niin kuin mäkin, hahah!   Multa jäi ihan salkkaritkin näkemättä, mutta onneksi ne näkee vielä netistä.



Me mennään keskiviikkona luokan kesken baariin ja me aiotaankin aloitella Jasminen kanssa sen luona alkuillasta, can't wait! :)

6 kommenttia:

  1. Tolla taktiikalla teitä on varmaa muutama miljoona josta "löytyy niin paljon samaa!!", eli lissumaisuus level over 9000!!! Tähän ei enää yksi facepalm riitä.

    VastaaPoista
  2. Hei Ihanat Lissut:Melina ja Jasmine Pitäkää hauskaa,mutta muistakaa että torstaina kouluun... Teissä on muuten samaa näköä!!! Ps Lissumaisuus on ihmisissä ihana piirre,toisin kuin joku muu piirre....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, joo eiköhän me "lissut" osata pitää hauskaa ja torstaina koulunpenkille reippaana! ;)

      Poista