Sivut

perjantai 8. kesäkuuta 2012

Jihuu!

Tästä...

...ja tästä...

...tulee niin mieleen viime kesä, kun Olli oli just lähtenyt armeijaan ja mä surullisena ja yksinäisenä söin makkaraa ja salaattia, ja katoin Suurinta pudottajaa. :D Tänäkin kesänä teen noita samoja asioita, mutta fiilikset on päinvastaiset, nimittäin tj enää 28 tai no oikeastaan 9!

Aamulla ohimennen kysyin äitiltä, että koska mentäisiin taas Lapualle, sinne kivaan kauppaan (JKK Liiveri) ja yllättäen äiti ja iskä oli heti valmiina lähtemään. Sieltä löytyi taas kaikkea kivaa kotiin.

Kuninkaallinen iso peili, joka tulee meidän Kokkolakodin eteiseen.
Hyllynaulakko, tällainen mulla onkin jo täällä mun huoneessa ja se on niin kiva, että oli pakko ostaa se Kokkolakotiinkin

Tässä vähän edustavampaa kuvaa
Lääkepurkki
Mä en voinut olla ostamatta tätä ihanaa isopyllyistä alle kahden euron arvoista säästöpossua!

6 kpl pöytätaplettja. Kuvassa ne ei näytä yhtä kivalta mitä oikeasti, koska ei näy kimalteita

Tänään Tiina pitää "terassinavajaiset", jossa on kuulemma oikein skumppaakin tarjolla, vautsivau! Lauantaina on meidän luokkalaisilla bileet, jee! Kiva viikonloppu siis tulossa. :) Maanantaina sitten pääsykokeet Vaasassa, yök... Siinä kutsussa luki, että pääsykokeisiin on varattava koko päivä aikaa, eli pitkä päivä tulossa... Tiistaina alkaa sitten työt täällä Härmän S-marketissa, josta oon ihan aidosti innoissani! Ja muutenkin mä oon kaivannut sitä lomien odottamista, tai oon ollut niin kateellinen niille, jotka on hehkuttanu Facebookissa "Jee perjantai!" ja mulle se on ollut niin normipäivä. Ja onhan ne tilipäivätkin ihan kivoja. ;)

Nyt mä meen laittautumaan virallisia YO-kuvauksia varten. Jos kuvat vaan onnistuu, niin yritän ehtiä niitä laitella tännekkin vielä tän illan aikana.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti et oo siel pääsykokeissa ihan aakkosten viimesessä päässä (riippuu et miten hakijat on sukunimen perusteella eri päiville jaettu, eikös?), koska sit voi mennä tosiaan myöhään. :D Mulla ei kestäny ne pääsykokeet ''kuin'' 08:00-15:00, mut joillakin oli viel jotain haastatteluja kuudenkin jälkeen.. :D

    VastaaPoista