Sivut

maanantai 2. huhtikuuta 2012

Keeeehooo on mun temppeli

lupaan, että en seuraavassa postauksessa puhu sanaakaan urheiluun liittyvistä asioista, mutta nyt...

... haluan esitellä teille uudet ja vanhat kaverini:


Eikö hän olekin suloinen? Tänään kävin heti aamusta shoppailemassa tällaisen jumppapallon. Nimesin hänet Herra Palleroiseksi.


Myös nämä Reebokin sisäpelikengät lähtivät mukaani. Vanhat lähtivät teille tuntemattomille unohdettuani ne zumbaan. :( Mutta nää on hienommat!


Nämä 3kg painot kaivoin kaapinpohjalta. Sävysävyyn jumppapallon kanssa, jee!


Ajattelin aloittaa päivieni ratoksi tämän kunto-ohjelman. Tein siitä tuollaisen hienon koosteen, ettei tarvitse aina sieltä lattialta nousta vaivalla katsomaan koneelta, mikä liike seuraavaksi. Tänään mä vasta harjoittelin tuota, ja ennen kuin aloitan tuon tunteella, ajattelin odottaa torstaihin kunnes Olli tulee ja se kattoo että teen noi liikkeet oikein, kun se tajuaa noita asioita paremmin kuin mä. :D

Ainiin, mun piti kertoa tämä perjantaina tapahtunut nautinnollinen juttu jo aiemmin, mutta unohdin. Tässä se tulee:
Oltiin perjantaina likkojen kanssa ajelemassa. Lähdettiin kauhavalle päin. Ajettiin nopeusrajoitusten mukaan (no okei, ei ihan nimittäin 90km/h). Miljoona autoa ohitti meidät, ja mä sanoinkin että vähän olisi nautinto, jos joku ohittaisi, kun ite ajaa rajoitusten mukaan ja sitten tulisi poliisit vastaan ja pysäyttäisi sen ohittajan. Ja arvakkaa mitä heti tapahtui, kun olin sanonut tuon? Juuri niin kuin mä toivoinkin, eli paha (ylinopeutta ajava ohittaja) sai palkkansa :)

10 kommenttia:

  1. Hah ilkeä vahingoniloinen XDD
    JA TOI OTSIKKO......

    VastaaPoista
  2. Naureskelen viäläki sille epäonniselle bemarille... :'D

    VastaaPoista
  3. Samanlaiset Reebokin tossut ku mulla :)
    Mä hommasin itelle just kahvakuulan ja nyt pitäis hommata jostain jotain ohjeita, että osaa tehdäkki sillä jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kahvakuula, hmm pitäiskö munkin hommata... Nojoo ehkä mä tyydyn nyt näihin, ettei mun huone oo kohta ihan täynnä kaikenmaailman laitteita. :D

      Poista
    2. No kahvakuula ei vielä paljoa tilaa ja sillä saa koko kehon treenin nopeasti ja tehokkaasti ;) suosittelen :)

      Poista
  4. voi pitais itekki kayda ostaa tollainen jumppapallo ja joka paiva ku meen toihin niin meen lady fitnessin ohitte joten vois kesammalla kayda ilmottautuu sinne, jos siella sais vaha naita reisia ja peppuu kasvatettua :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onko ne yhtään kasvanut, kun sähän teit jtn treeniä? :D

      Poista
  5. hieman mut oon ollut nyt taas niin laiska tekee ku oon paivat (aamusta iltaan tois) niin ei oikeen oo aikaa tehda muutaku vklsin :( siks aattelin etta toi lady fitness vois olla hyva ku se on lauantaisin :) ja keskiviikkoisin ku paasen jo 5lta niin toista kerkeis suoraan menee kans :)

    VastaaPoista