Sivut

sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Hyvä viikko

Zumba -->

Tämä viikko on ollut hyvä liikunnan ja syömisten kannalta. Tänään kun katoin painoni, olin laihtunutkin 1 kilon maanantaista, jee! (Ei ole edes aprillpila :D ) Jatkuisi tämä meno vielä tällaisena ja saisin pudotettua muutaman kilon ylioppilasjuhliin, niin olisi aivan upeata.
Kerään tähän mun liikkumiset, niin saan niitä ylpeänä kattella:

Maanantai:
2 x 40 min lenkki

Tiistai:
45 min sali
40 min lenkki

Keskiviikko:
60 min zumba
40 min lenkki

Torstai:
45 min sali
40 min lenkki

Perjantai:
60 min zumba

Lauantai:
Lepopäivä

Sunnuntai:
45 min sali
20 min lenkki (Oli niin kylmä!!)

Mulle tulee aina huono omatunto, kun luen joidenkin reippaita liikkumisia, jos oon vaan ite syöny ja maannut, että pyydän anteeksi, jos tällä kertaa minä aiheutin jollekkin muulle huonon omatunnon. :D

Ja siitä mun ruokavaliosta, ei se oo ollut mikään erikoinen, ihan perus kotiruokaa ja se perus 5 ruokailua päivässä. Mutta kun jättää herkut pois, niin silläkin saa jo näköjään paljon aikaan.

Ei kai mulla oikein asiaa ollut, mutta oli vaan vissiin pakko tehdä joku postaus, että saan tehtyä blogloviniin tunnukset, kun eräs anonyymi sitä pyysi. Elikkä, mun blogia pystyy nykyään seuraamaan myös Bloglovinin kautta!

Vielä loppuun kuvia viime päiviltä, joita löysin kännykästä:
 



Upsista, petaamaton peti taustalla...


Ps. Huomenna on viimeinen mahdollisuus osallistua blogini muumi-mukien arvontaan!

8 kommenttia:

  1. Et aiheuttanut huonoa omaatuntoa, koska ite oon ollu kans tällä viikol ahkera, nimittäi maanantaista lähteny 1.6 kiloa. :DDDDDD
    Mut iha kivasti kyl oot liikkunut!
    Mulla liikkumiset on jääny vaunulenkkeihin ja kotona jumppaamisee, pitääpä potkia itteään perseelle ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyse olikin liikunnanmäärästä, eikä painonpudotuksesta, josta voi aiheutua huonoa omaatuntoa muille. ;)
      Mäkin oon ajatellut aloittaa jonkun kotijumpan, kunhan saan shoppailtua jumppapalleron.

      Poista
    2. Kyl mä sen tajusinki ;D Mutta mulle siis noi mitä mä oon tehny on nii paljo verrattuna mitä oon viimeaikoina tehny, et sen takii en pode huonoa omaatuntoa.

      Poista
  2. Muista juoda hyvin vettä, niin pysyy aineenvaihdunta hyvin käynnis ja nesteet poistuu.. Ja muistathan, että lihas painaa enemmän ku rasva ;) +muista myös huilata :) mä oisin yli onnellinen, jos pääsisin liikkumaan noin paljo tai edes kerran päiväs, mutta ehei.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan! :)
      Mä päätin heti, kun mulla on tässä pari kuukautta melkeinpä vaan lomailua, että käytän sen ajan hyväksi. Vaikka monet sanookin, että on helpompi laihduttaa, kun on joku "päivärytmi" , mutta ainakin mulle tämä on helpompaa näin, kun on näin paljon aikaa. :)

      Poista
  3. No parhaisiin tuloksiin mäki pääsin sillon ku olin mammalomalla ;)
    p.s. miks mulla ei näy profiilikuva tossa vaikka oon sen kyllä profiiliin tallentanu?! :O
    mä oon niin pöljä, etten tiedä miten toi on mahdollista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja tämänkin tekstin oli tarkoitus olla edellisen jatkona :D buahahaha! Heidi 26-v. on vähä tohelo ;)

      Poista
    2. Nyt ainakin näkyy jo kuva! Tää bloggeri on välillä kova sekoamaan...

      Poista