Sivut

torstai 1. maaliskuuta 2012

Maaliskuu!

Jihuu, mun inhokki kuukaudet tammikuu ja helmikuu ovat nyt ohi, ja mun lempi vuodenaika kevät saapuu!
Nyt kun en oo pitkään aikaan päivittänyt, on ehkä tulossa jälleen aika sekava postaus, mutta eiiiiii se mitään!





Kivasti noita naamakuviakin kerääntynyt eri päiviltä.

Eilen oltiin testaamassa likkojen kanssa Ylihärmän kuntokeskuksen uudistunut uimahalli, kun siellä oli joku hiihtolomatarjous. Mun odotukset "Sunny beachista" oli vähän liian suuret. :( Mutta kyllä siellä altaissa oli ihan kiva pitkästä aikaa uiskennella, vaikka mulla onkin nyt tuon reissun takia sekä jalka että käsi kipeä. Käden löin kaiteeseen uidessani ja jalan löin metallikynnykseen saunaan noustessani auuu.

Tänään kävin sitten kattelemas vähän kummityttöni menoa.

Viidakkobileet meneillään!


Karoliinakin pääsi ensimmäistä kertaa mun ajelulle, ja osasin kuulemma tosi hyvin ajaa! ;D Näin itse Karoliina siis kertoi. Käytiin kaupasta hakemassa jätskit, ja Karoliina oli jättänyt taktisesti massinsa kotiin, joten mun piikkiin hän testasi tällaista:


Mandariinen makuinen banaanijäätelö
Aina on hyvä sää syödä jäätelöä!

Apina


Hui, meinasin melkein unohtaa kostoni!!!:

Koira-Hevonen :)
Kosto johtui tyhmästä videosta, minkä Karoliina julkaasi blogissaan, murr...

Huomenna oon taas maailman onnellisin, kun Olli tulee 2 viikon kiinniolon jälkeen kotiin! ♥ ♥ 
Loppuun vielä kuva Amin sydänpyllystä, jolle nauroin kauheasti:

 

5 kommenttia:

  1. Älä ny mä hyppään katolta XDD
    Nooh oota vaa sun videoit ny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä vielä kadut sitä, jos alat kostamaan MULLE! No okei, sulla on ehkä enemmän materiaalia musta, mitä mun tarvii pelätä, kuin mulla susta... Että ehkä lopetan leikin tässä vaiheessa!

      Poista
    2. mutta MÄ EN ennenku toi kuva häipyy! XD ois tarjolla sun bikiniposeerauksia yms :))))

      Poista
  2. Hahah ihana Ami :'D !

    Ainiin, palkinto tuli eilen postissa, kiitos tosi paljon! :)

    VastaaPoista