Sivut

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Pöö


Auuu, hyvä että pystyn liikkumaan, kun on paikat niin kipeät. Meikä kävi nääs eilen salilla!!! Ja ajattelin ihan oikeestikkin ruveta käymään siellä. Onneksi mulla on toi oma personal trainer Olli, joka teki mulle jo ohjelmankin ja sitä sit harjoiteltiin, etten nyt ihan niin avuttomana olisi siellä, kun yksin sinne meen.

Justiin kun olin parantunut sitkeästä flunssasta niin eiköhän muhun iske hirveä kurkkukipu ja yskä! Kivasti nää sairastamiset sijoittuu justiin tähän kirjotusten alle, mutta ei auta, huomenna ja seuraavat reilut 2 viikkoa on pakko lukea psykologiaa ja tehdä matikan tehtäviä hulluna, että ehtii käydä kaikki alueet läpi, ja jos mielin saada sen lakinkin, saapa nähdä.


Perjantaina Olli yllätti mut kivasti, tuomalla tollasia kukkia, hihii! (Orkideoita kuulemma ovat, en olisi itse tunnistanut lajia...)

Koska mulla ei oo oikeen muuta kirjoitettavaa, laitan tähän loppuun pari (ainakin omasa mielestä) hassunhauskaa vanhaa videota.



Ehkä mun pitää vähän kertoa näiden videoiden tarinaa, ja yrittää edes vähän avata, mikä näissä on niin hauskaa, ettei kaikki oo ihan ulapalla.

Niin, tossa ensimmäisessä videossa esiintyy Karoliinan ex-koira Puppe. Puppe oli ehkä vähän sellainen, hmm... älyvapaampi? koira, niin siksi mua naurattaa hirveesti tossa videossa noi Karoliinan sarkastiset kehut Pupesta.



Tämä video on epäonnistunut otos osa 12345 meidän hienosta elokuvasta, jota teimme vuonna 2009 kesällä. KAUHUelokuvan nimi on "Kun katse voi tappaa", ja sen juoni menee tiivistettynä näin: Kiltti pikkutyttö (Jenny) tappaa ihmisiä katsomalla heitä silmiin. Videossa näkyykin tarinan supersankari (Tiina). En oikein rehellisesti sanoen muista, miten tarina päättyi, kun ei saatu sitä ikinä valmiiksi, mutta muita hahmoja elokuvassa oli Jokeri (Melina), Pikkupoika (Aliisa), Kiltti nainen (Mamme), Homo valokuvaaja (Oona), ja vamppyyri (Niina).



 Tämäkin videopätkä on kyseisestä elokuvasta. Kohtaus on siitä, kun Jokeri saapuu aina surmapaikalle, ja tässä tappaja pikkutyttö on juuri surmannut kiltin naisen. Hassua tässä on se, kun Mamme kysyy multa hädissään "Otaksä tän (neuleen, joka peittää sen kasvot) pois?!" Ja mä vastaan, että mä kurkkaan vain, mutta kuitenkin Jenny, joka kuvaa, ottaa sen lopuksi siitä pois ja Mamme nauraa kiljuen XDDD



Oltiin Ollin kanssa 2010 syyslomalla Latviassa Rigassa. Varmaan kaikki kaupungin pulut seurasi meitä, koska heiteltiin niille leivänpalasia. Lopussa ne hyökkäävät meidän päälle. :(

Onko joku muu joka ei näe näitä videoita? Kun mä en näe, mutta muut näkee...

3 kommenttia: