Sivut

tiistai 1. marraskuuta 2011

Niistä sarjakuvista...

Mulla tosiaan tualla tiedoissa lukee, että tämä blogi on myös sarjakuvablogini, mutta missä sarjakuvat? :D Nojoo, ajattelin nyt vähän ryhdistäytyä tulevina päivinä ja ruveta skannailemaan niitä mun sarjakuvia... Niitä ois kyllä tuola laatikon pohjalla kiitettävästi, mutta jotenkin se skannaaminen on niin voimia vievää!

Nappasin muutamia yli 3 vuotta vanhoja sarjakuvia ja piirrustuksia mun vanhasta sarjakuvablogista, jossa on nykyään salasana sori, mutta ne jotkut on niin noloja, etten ittekkää kestä lukia niitä. XD
Eli tässä näitä, joita kehtasin jopa vielä julkaistakkin: 





Ja sokerina pohjalla 4 vuotta vanha sarjakuva. Tää on mun ensimmäisiä sarjakuvia tuolla blogissa, minkä kyllä huomaa. XD :

 Hahahha :'D Tää tapaus on niin hauska, että voisin joku päivä piirtää tän uusiksi. :D Nää kaikki sarjakuvat perustuu siis tositapahtumiin. :D


Noi kaikki ylläolevat (paitsi ton viimeisen) oon piirtänyt rippilahjaksi saamallani piirtopöydällä. Saa nähdä hallitsenko sitä enää kun otan sen tuolta kaapista pölyisenä 3 vuoden tauon jälkeen. :D Ainakin tolla ekaa kertaa opetteleminen oli tosi vaikeaa.
Tämän näköinen
Niin ja mun piirtämisen historiasta vielä sellasta, että pienenä olin tosi kova piirtämään. Ala-asteella kuvaamataito oli 10. :D Mutta sitten joskus siinä ala-asteen puolesvälis innostus loppu, mutta innostuin taas 7 luokalla, kun luin muiden sarjakuvablogeja ja tein ittekkin sellaisen. Piirsin ihan hulluna, varmaan joka päivä. Mutta taas musta aukko piirtämiselle tuli kun menin lukioon. Ja siitä asti en nyt ookkaan oikein piirrellyt, satunnaisesti vain. Mutta nyt ihan oikeesti yritän tsempata tän kans, ja ruveta piirtää enemmän! Loppu.:)

2 kommenttia: