Sivut

sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Arki!

Syysloma loppuu, mutta mä oon aika iloinen että alkaa arki, kun tulee taas joku syy nousta ylös sängystä. :D Ja ollu ihan outoa, kun kaikki liikuntaharrastuksetkin oli lomalla. Maanantaisin mulla on siis jumppa, keskiviikkona ja perjantaina zumba, ja sitten tiistaina ja torstaina on koululiikuntaa. Mutta niin, syysloma meni tosiaan kutoessa, babyshowereita juhliessa ja järjestäessä, Ollin synttäreitä viettäes, vähän tuli juhlittua muutenkin vaan, sinkkuelämää ja simpsoneita kattoessa ja tietenkin nukkumisessa ja syömisessä. :P

Ei kai mulla muuta, paitsi taas tylsiä kuvia :


Psst, Karoliina, katoppa tätä kuvaa ja tota sun kuvaa mikä on Topiaksen blogin banneris. XDD oikeesti vahinko! :D
Koskahan oon viimeeks muokannu mustavalkosella kuvan. :o

Oli pakko kokeilla Ollin avulla, et onko toi mun kännykän vai mun vika et mun naama on kalkkunan värinen kuvis, ja näköjään se on mun vika...

3 kommenttia:

  1. AHAHAHHA XDDDDDDDDDDDDDDD
    Vähä nauroin kans tolle kalkkunan väriselle iholle............... XDDDDDDD

    Vähä sul on paljo liikuntaa viikos! :D Oon itekki yrittäny ahkerasti nyt käydä kävelyllä tai ulkona pari kertaa päiväs ku en haluu enää ainakaa lisäkiloja raskausaikana, herkkulakko vähä meni pielee babyshowereitten takia mut nooo pieni hinta.. :D

    VastaaPoista
  2. kauan sä ja olli ootte ollu yhessä? :)

    VastaaPoista
  3. Karo: Niinpä, oon ylpeä et oon saanut täytettyä päivän liikuntasuosituksen XD

    Anonyymi: 12 päivä tätä kuuta tulee 1,5 vuotta. :)

    VastaaPoista