Sivut

keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Without you this place looks like London it rains everyday

Joo, aina samanlaisia naamapepsodentkuvia, yritän joskus saada vaihtelevempia kuvia.. :D
Ajattelin nyt päivittää jotain turhaa odottaessani salkkareita ja katsoessani BB extraa. On mulla täällä Karoliinakin seuranani, kun meidän vanhemmat on jossain vanhempainillas, niin se tuli samalla tänne siksi aikaa, mutta se on vissiin tulos sairaaks ja tuassa se nukkuu vain... :D



Huomenna Ollikin tulee lomille 4 päiväksi! <3 On sitä odotettukkin melkein 2 viikkoa! :( Tj on siis jtn päälle 300...

<3

Hmm... Ei kai mulle muuta kuulu näihin päiviin kuin koulua, kirjoituksiin lukemista, datausta, salkkareita, bb:tä ja syömistä. :D Tylsä elämä. Ens viikolla alkaa onneksi zumba! <3 ja ehkä joku jumppakin. Mutta eikai tässä mulla mitään muuta. Ihanaa tulevaa viikonloppua! :)

3 kommenttia:

  1. hahahahhaahha toi mun nukkumiskuva. XDDDDDDDDDD ja raasu, mäki lasken päiviä ja mä muka valitan ku itellä laskettuun aikaan tj 97..... :D
    Mut hieno merkintä, et näköjää päivitä enää ennen viikonloppua XDDDD

    VastaaPoista
  2. oho!!! :DDD olin ihan jo torstais kun tein tän postauksen. :D

    VastaaPoista
  3. mun oho huutomerkkihuutomerkkihuutomerkki näyttää ihan OHOIII!:lta

    VastaaPoista