Sivut

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Sunnuntai


Oltiin Ollin kanssa mun mummilassa, ja siellä oli herttainen ja kiltti kisuli. :)


Neekeri. <3 Tää kisu on ihan oikeasti kiva. :)


"Odota, mä muotoilen tän kissan eka paremmin."


"Apua, miks se kattoo mua noin?!"


Olli ihailemassa mun sukkia. :)


Oltiin myös pihalla seikkailuttamassa meidän Herra Amia ja ottamassa kuvia.


Jooooo...


<3


Oon kolmaspyörä. :(


Olli ja Herra Ami.


Minä ja Herra Ami.


Näin paljon me tykätään toisistamme. <3


Olli halusi tulla tyrkylle tässä kuvassa. Perunapää.

 

 Olli opettaa Herra Amia ajamaan mun skopella. :)

Jee.

Ei mulla muuta. :)

2 kommenttia:

  1. nigga stole my bike XDDDDDDDDD Eih nauroin tolle toiselle kissalle XD ja ekallekki! tosi kiltti joo.... :)

    Ja hienoja kuvia muutenkin :D

    VastaaPoista
  2. Tiesin et toi uppoaa suhun... XD Kiitoskiitos =)

    VastaaPoista