Sivut

torstai 8. toukokuuta 2014

Nimipäivät ja paljon muuta

5.5. oli mun neljännet vai viidennet nimipäivät. Melina-nimi sai oman nimipäivän vasta muutama vuosi sitten, siksi jaksankin olla tästä aina näin innoissani hahaa! Heräsin kyseisen päivän aamuna jo ennen kahdeksaa ja kaveri laittoikin mulle viestiä, että nyt Pikku Kakkoselta tulee se nimipäivä-juttu, eli siis se missä se muovailuvahaukko muovailee nimipäivä sankareille aina jotain kivaa. Juoksin heti viestin saatuani täysiä olohuoneeseen, telkkari päälle, oikealle kanavalle ja ehdin onneksi nähdä ruudussa vilauksen nimestäni ja sen valmiin kakun, minkä se ukkeli oli tehnyt. Kun mulla oli ihan oikeat nimipäivät ensimmäistä kertaa, mä oikee kuvasin sen ohjelman kännykällä ja mun lukiokaverit joutui sitä katselemaan, kun näytin sitä ylpeänä kaikille koulussa. xD
 
Melina 20 vuotta sai nimipäivänään ihanien onnittelujen lisäksi myös ihania lahjoja, hih! Itseltäni sain ultraääni-kasvohoidon sekä kulmakarvojen muotoilun ja värjäyksen Kauhavan kauneushoitola Starissa. Äiti oli taas tapansa mukaan vähän innostunut tässä lahjojen antamisessa kun vanhemmiltani sain lahjaksi käsityönä tehdyn lompakkopussukan ja vaaleanpunaisen ruusukynttilän alustoineen. Veli tarjosi Kauhava-reissun yhteydessä pehmiksen ja sain saunajuomaksi vielä muumilimpparitölkin. Ja Ollikin vielä tarjosi lounaan Amarillossa kun tulin Kokkolaan käymään. :D



Nuo kukkaset on tehty tölkkien nipsuista, cool!

Kun palataan vielä tuohon aiemmin mainitsemaani kulmakarvojen operaatioon, niin vitsi oon kyllä tyytyväinen lopputulokseen! Näyttää taas astetta enemmän ihmiseltä ilman meikkiäkin kun kulmat on kuosissa. Heti värjäyksen jälkeen näytin kylläkin ihan merirosvolta, kun väriä oli vielä ihossakin ja säikähdin jo että tältäkö mä nyt joudun näyttämään niin kauan että väri kuluu pois, mutta illalla kun pesin kasvot niin ylimääräinen väri lähti ja kulmaät näyttivät hyviltä! Vähäsen pitää meikatessa itse lisäillä kulmavärillä pituutta sekä kulmakarvojen alkuun että loppuun, koska muuten mulla on niin hassun lyhyet kulmat.


Menee nyt vähän sekavaksi tämä postaus, kun en ole pitkään aikaan postaillut, mutta yrittäkää kestää! Eilen käytiin kaverin kanssa kirpparikierroksella, josta löytyi pari kivaa juttua, nimittäin ihanat korkokengät ja niihin sopiva iltalaukku. Mun on tosi vaikeaa löytää sopivia korkokenkiä, sillä mun jalankoko on 35-36 ja yleensä kenkien koot alkaa just siitä 36:sta joka on mulle pikkusen iso. Mutta nämä kirpparilta löytyneet yksilöt on mun jalalle just sopivat. :)


Ja illalla kun mun piti käydä nopsaa halppiksesta hakemassa pari juttua, jotenkin ajauduin vaate-osastolle ja sieltä löysin alennuksesta aivan ihanan mun tyylisen mekon! Toi selkä on niiin kiva.


Näin kiva asukokonaisuus löytyi siis yhteensä parillakympillä, ei paha ollenkaan. :)

Niiiin ja sitten vielä sellaista, että me ostettiin Ollin kanssa Toukokuun lopulle lennot Pariisiin! Siellä asuu mun rakas serkku Satu, joka synnyttikin tuossa kuukausi takaperin mulle niin uskomattoman kauniin kummitytön! Hänellä on ihan samanlainen nenä kuin mulla pienenä, Satukin oli ajatellut tytön synnyttyä että tämähän näyttää ihan Mellulta, hahah. :D Reissusta ei voi tulla muuta kuin aivan mahtava, en malta odottaa! :)


Nyt taitaa olla aika lopetella, ja tehdään lopetus tällä kertaa näihin mun hassujen vauvojen kuviin, jotka aina tykkäävät vallata mun sängyn just kun mä oon Härmässä vierailulla.. :D Kivaa torstaita teille, mun tulevaan iltaan sisältyy kesäopintojen tekemistä ja sh'bamia! :) Viikonloppuna sitten kannustetaan Suomea sekä jääkiekossa että Euroviisuissa, toivotaan että Leijonat sekä Seinäjoen pojat pärjäävät!

8 kommenttia:

  1. Hirmusesti nimpparionnea! <3 Hih, se pikkukakkosen nimpparijuttu on ihan parasta! :D
    Ihana tuo pussukka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ :) Se on kyllä nähtävä joka nimipäivä!! :D

      Poista
  2. noista kulmistahan tuli tosi hyvat, olisin kylla halunnu nahda ne meriosvokulmat xD naurattaa toi eemelin ja amin kuva, toi empun ilme on oikein tollainen laiska "mita vahtaat?" :'DDD tulee kylla niiiiin kivaa kun tuutte, vihdoinkin!!!!! <3 ei malta oottaa ;) niin ja hei tosi natti mekko :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, voi "harmi" etten saanut otettua niistä kuvaa.. :'D Eemelillä on tosiaan tollanen pössöö-ilme! :DD Ei oo kauaa enää! ♥♥ Ja kiitos kehusta! :))

      Poista
  3. Onpa tosiaan sun näkönen laps :D JA HYVÄÄ MYÖHÄISTÄ NIMIPÄIVÄÄ ♥

    VastaaPoista