Sivut

torstai 20. maaliskuuta 2014

Takkuinen tukka mutta hiukset kuitenkin


Pitkästä aikaa vähän uudistusta hiuspuolella. Värjäsin mun oranssinruskeanvaaleat hiukset tuolla kuvassa näkyvällä hiusvärillä ja nyt väri on just eikä melkein mun mieleen! Postikin toi mulle pari viikkoa sitten uudet pidennykset. 
Pidennyksiä mulla on ollut ennenkin, mutta ne on aina ollut suorat. Tällä kertaa ajattelin kokeilla tilata kiharat, ja nää sopiikin mun hiuslaatuun paljon paremmin, sillä nää ei ollut niin silkkiset kuin suorat pidennykset ovat olleet. Mulla on luonnostaan aika takkuiset hiukset, pienenäkin mulla oli aina kunnon takkupesä takaraivossa, kun sitä oli mahdotonta saada selvitettyä. :D


Yksi ongelma näissä vaan on. Nämä on jotenkin luonnottoman pitkät, sillä muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin 60cm pitkät hiukset. Pakko siis tilata tässä joskus parturiaika, jos siellä saisi näistä vähän luonnollisemman näköiset ja itselle sopivat. Laittelen sitten parempia kuvia. :)

4 kommenttia:

  1. Upeet noi pidennykset mun mielestä kyllä noinki! :) ❤

    VastaaPoista
  2. mistä tilaat sun pidennykset? :) mitä kaikkia paikkoja oot kokeillut ja mitkä oot todennut parhaaksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilaan rapunzelilta, joka on parhain! Oon tilannut dreamhairista sen lisäksi :)

      Poista