Sivut

perjantai 28. maaliskuuta 2014

Kevättä (ja pääsiäistä) rinnassa

Heippa kunnolla pitkästä aikaa! Muhun iski viime viikonloppuna joku tosi inhottava pöpö, ja vasta nyt elämä alkaa pikkuhiljaa voittamaan. Kovassa flunssassa olen siis ollut ja siitä on johtunut tämä hiljaisuus bloginkin puolella. Nuo seuraavat kuvat on vanhempia, en todellakaan ole näyttänyt hetkeen tollaselta, haha. :D


Kevätkin on saapunut oikein kunnolla! Mä en itse ole siitä kauheasti päässyt vielä nauttimaan, mutta toivottavasti maanantaina olisin jo sen verran terve, että pääsisin kevyen lenkin vetämään. Huomasin tässä sairastaessani, että oon päässyt selvästi eroon siitä kuuluisasta tylsyys-syömisestä, eli "syön, koska ei ole muutakaan kivempaa tekemistä". Yleensä nimittäin kun oon sairastanut, olen syönyt ihan hulluna kaikkia herkkuja lohdutukseksi, mutta nyt mulla ei edes tehnyt mieli, vaan samalla terveellisellä ruokavaliolla oon pärjännyt näin sairaanakin. :) Ja paino on pudonnut liikkumattomuudesta huolimatta, mikä oli mulle positiviinen yllätys! Kovaa kyytiä lähestyy -7kg ja pääsiäisenä tavoite olisi olla -8kg ja kesän alkaessa se ihana -10kg! Siinä mulle vähän tavoitteita, hih.

Voi kattokaa minkälaisen söpöläisen äiti mulle antoi!


Siinä se istuu eteisen tikkailla odottaen pääsiäistä. Sinnekkään ei ole kuin 3 viikkoa ja sitten mä aion syödä paljon pääsiäisherkkuja. :) Sitten vappuna voisi lähteä pitkästä aikaa oikein juhlimaan, viime kerrasta taitaa olla kohta se puoli vuotta, eli enköhän mä ole sen ansainnut. ;)

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti