Sivut

tiistai 4. helmikuuta 2014

Uusia pieniä juttuja kotiin

Minimanissa oli sisustustuotteita poistohinnoilla ja mä löysin sieltä meidän kotiin kaksi pienehköä "lamppua" (sisällä palaa led-kynttilät) ja isohkot H O M E -puukirjaimet. Ne löysivät paikkansa olohuoneen lipaston päältä.



 Meidän makkarin seinällekin on tullut joku aika sitten kiva uusi lisä, nimittäin sisustustarra. Mä tilasin näitä kyseisiä tarroja lahjavarastoon muille annettavaksi, mutta kyllä yksi sellainen löysi meidänkin seinältä sopivan paikan.



Näinkin pienet jutut piristävät kivasti kotia. :)

8 kommenttia:

  1. Ihanan näköstä :) vinkkejä saan mun tulevaan kämppään ! Tänää kattomaan, jjee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) oi onnea kämpän metsästykseen! :)

      Poista
  2. Sulla on kyllä aivan täydellisen hyvä sisustussilmä :D Se poikkeaa jonkun verran sellaisesta sisustuksesta, mitä nykyään näkee paljon ja mistä itsekkin oon pitänyt, mutta nyt kun oon nähny kuvia teidän kämpästä ja sun sisustusjutuista, niin oon tykästynyt tohon tyyliin enemmän! :) Aivan upeaa! Mistä tilasit noita sisustustarroja? Sekin on vähän eri näköinen, kun ne mitä oon tolla samalla tekstillä aikaisemmin nähnyt ja toi on siis taas kerran hienompi mun mielestä. <3

    Vaikutat kyllä tosi herttaselta ihmiseltä ja sulla on ihana blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua joskus vaivaakin että onko tää mun sisustustyyli liian sellasta mitä kaikilla nykyään on, joten tosi kiva kuulla että oot tota mieltä, kiitos!! :) <3
      Mä tilaan noita sisustustarroja Ebaystä. :)
      Kiitos paljon ihanasta kommentista! ♥

      Poista
  3. Ihania ostoksia olet tehnyt...
    Loma loppu...nyt kiire töihin :O)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Voivoi, tsemppiä, kyllä se siitä taas. ;)

      Poista
  4. Oi ihania ! :) Mä tykkään tosi paljon seinätarroista,niillä saa tosiaan helposti ja HALVALLA uutta ilmettä huoneeseen ku huoneeseen.

    VastaaPoista