Sivut

lauantai 14. syyskuuta 2013

Shopping


Oivoi, kyllä tämä oman talouden pyörittäminen, koulunkäynti ja kavereiden näkeminen on vaan aikaa vievää hommaa, että ei meinaa yhtään ehtiä bloggailla. Mutta eiköhän se tästä.

On tullut osteltua viime aikoina kaikkea kivaa ja tämä postaus onkin pyhitetty suurimmaksi osaksi ostoksille. Eilen oli Kokkolassa kauppojen yö, eli suurin osa kaupoista oli melkein yömyöhään asti auki. Käytiin Annikan kanssa kylläkin vain Seppälässä ja Cittarissa, mutta ehkäpä ihan hyvä niin, kukkaro kiittää. :) Kokkolan yöstä löytyi tällaisia tuotteita:


 Hiuspuuteri, hoitava sävyte värillä chocolate ja noi mun lemppari-irtoripset. En ole ennen kokeillutkaan noita kahta ensimmäistä, saa nähdä mitä tykkään. Oon kuullut jostain, että tuo hiuspuuteri saisi likaiset hiukset näyttämään puhtailta? Se olisi mulle ja mun otsatukalle hyvä juttu, koska nämä meinaavat mennä tosi nopeasti rasvaisen näköiseksi.



Seppälän alesta löytyi tämmöinen kiva jakku niitti yksityiskohdilla 15 eurolla.

Ja tänään oli ohjelmassa Maaritin Mary Kay-kutsut, jossa saatiin testailla ihania kasvojen ja käsien hoitotuotteita sekä muita kauneustuotteita. Sieltä ostin meikkivoidesiveltimen ja meikinpohjustusvoiteen ja sainkin ne kätevästi heti mukaani. Nämäkään ei ole mulle ennestään tuttuja juttuja, joten innolla odotan että pääsen näitä kokeilemaan!



Ihanat leopardi kumpparit! Näitä en ole vielä päässyt kokeilemaan, koska kesä näyttää täällä jatkuvan aina vaan.
 

Maailman suloisin Tuhkimon kurpitsakärry-koru!



En jotenkin osaa yhtään kuvata laukkuja, mutta tässä mun uusi lempparilaukku. Nuo vetoketjut ja pitsikuosi!!

Ja viimeisenä ostos, joka täytti puuttuvan palasen mun sydämestä.. Tai pikemminkin meidän kodista..


  Telkkari!!! Koti tuntuu vasta nyt oikeasti kodilta! Haettiin tuo Ollin kanssa kilometrin päästä Prismasta (tarjouksessa kun oli) ja meillähän ei ole täällä autoa, joten meinasi vähän olla hankalaa tuon kuljettaminen kotia, mutta oltiin aika nokkelia, niin kuin kuvasta näkyy. Pääsin sopivasti seuraamaan Big Brotheria, jota on kylläkin ainakin tällä hetkellä aika kurja katsoa, tulee vain omat koulukiusaamismuistot mieleen tosta talon meiningistä, hyrr.. 

Tänään maailmankuvani taas vähän mullistui, kun löysin Iltalehdestä diagnoosin mun outoon pelkoon (*klik*). Mä oon siis aina saanut kylmiä väreitä ja pakokauhua, jos oon nähnyt reikiä tai sellasia pieniä pyöreän muotoisia juttuja tiheästi vierekkäin. Esimerkkinä tapaus, kun meillä paloi kattila pohjaan, niin menin melkein paniikkiin kun katsoin sitä palanutta pohjaa, hyi saakeli... Hyvä tietää etten ole ainoa. Onko täällä muita trypofobiasta kärsiviä? Hahah, naurattaa kuinka ihmismieli onkaan vaan niin hassu. :D

12 kommenttia:

  1. Voi ku kivat kumpparit! Mä oon omistanu edelliset viimeks varmaan ala-asteella, mut nyt voisin kyllä ostaa jotkut tollaset yhtä hienot! Ei oo kivaa ku jalat kastuu koulumatkalla :(( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Nojoo, kyllä taitaa olla sullakin korkea aika jo hankkia sellaiset! :D Melkein jo odottelen kunnon loskakelejä, että pääsee noita testailee.. ;)

      Poista
  2. Ohh mikä laukku <3 rakastuin!

    VastaaPoista
  3. Kivoja ostoksia!
    Arvaat varmaan mihin ihastuin heti :O)

    VastaaPoista
  4. Toi sivellin <3 Mä ostin sen käsienhoito setin nyt mut ens kuussa ostan sit siveltimen kyllä kans! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi olisi kyllä kelvannut mullekkin se käsienhoitosetti, vieläkin kädet on niin ihanan pehmoset. :)

      Poista
  5. Mun on pitäny jo pitkään kysyä, että mistä tuo sun laukkus on muuten ostettu? :)

    VastaaPoista