Sivut

perjantai 10. toukokuuta 2013

Facebook!



Voi mitä mä meninkään tekemään! No ei kai, oon itse asissa tosi innoissani tästä jutusta, vaikka joskus vannoin etten ikinä tekisi tällästä. Eli tattadaa nyt munkin blogi löytyy Facebookista!

Mä järkytyin sydänjuuriani myöten kun luin tosta että bloggerin kautta ei enää pystyisi seuraamaan blogeja ja kaikki lukijat katoavat?! Mä oon ainakin saanut päästä monta riemun kiljahdusta kun oon nähnyt että uusi lukija on jäänyt seuraamaan mun blogia ja nyt se ilo viedään pois.. :( Toivottavasti näin ei tule oikeasti käymään, mutta pelataan varman päälle. Facebookista on varmaankin kaikkein helpoin bongata uudet postaukset. Yritän pitää tuon sivun mielenkiintoisena, eli luvassa myös muutakin kuin pelkkiä linkityksiä uusiin postauksiin! :)

6 kommenttia:

  1. WTF? Enpä ole moista kuullutkaan lukija-estoista. :S Toivottavasti ei käy noin...
    Anyway, onnea facebookittumisen johdosta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin luin vasta muista blogeista..:/ (ja heti kauhia paniikki päällä :D)
      Kiitos!!

      Poista
  2. Olis kivaa jos tekisit taas videopostauksii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla :) Ehkä vielä jonain päivänä!

      Poista
  3. Tässä ei oikeen tierä mitä uskois, kun joissain blogeissa puhutaan että tuo bloggerin kautta lukeminen olis poistumassa kesällä ja sitte taas jostain blogista luin, että näin EI olisi tapahtumassa. Tiedä sitte mitä uskois :o

    VastaaPoista