Sivut

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

20.3.13


Huh, nyt on pahimmat päivät ohi tältä viikolta, enää kaksi koulupäivää ja molempina päivinä on koulua vain kolmen tunnin verran. :> Nämä kahdeksasta iltapäivään asti kestävät päivät ei ollutkaan aivan niiiin tappavia, mitä kuvittelin, mutta hullunnälkäisenä saa tulla aina kotia, onneksi tää dieetti loppuu pian!

Perjantaina mennään Karoliinan (+ meidän miehet) kanssa syömään Seinäjoen Amarilloon, parasta! Vaikka tämä superdieetti loppuisikin täydellisesti vasta maanantaina, mä päätin jo aiemmin, että jos perjantaihin mennessä oon päässyt tavoitteeseen (-4kg), niin mun superdieettimatka loppuu viikonloppuna. Ja siltähän se näyttää että perjantaina Amarillon ihanat ruuat kutsuvat, whoop!


Nyt vähän järjestelemään kotia kuntoon ja kuudelta mua kutsuu sh'bam!! :)
 Aurinkoista loppuviikkoa!


Sarvi pystyssä!

4 kommenttia:

  1. Huomaa kyllä noista sun kuvista että oot laihtunu, hienoa! :)

    VastaaPoista
  2. Onko sulla semmonen valkonen takki jossa on punasia/vaaleenpunasia jotain linnunmuotoisia kuvioita? Oon ainaki luullu näkeväni sut parina päivänä kaupungissa semmonen takki päällä :D

    VastaaPoista