Sivut

lauantai 8. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI luukku 8


 Eilen vietettiin mun ihanan kummitytön Sofian 1-vuotissyntymäpäiviä. <3


Sofialla oli niiin kaunis mekko, ei moni tyttö omista jo tuossa iässä noin hyvää tyylitajua. ;)






Me annettiin Sofialle lahjaksi mm. muumimamma! Mulla oli ite pienenä muumimamma, joka oli mulle maailman tärkein lelu. :)

Sofia tutkii mun korua samalla lievästi kuristaen mua...

... ja nauraa vielä makiasti mun kärsimykselle!! :D



Tarjoilut oli kuin olikin kohdillaan. ;) Oli täytekakkua, juustokakkua, suklaakakkua, pullaa, keksiä, piirakoita, voileipäkakkua... (josta unohdin ottaa kuvan, ounou!)  Namnam, kyllä kelpasi vieraiden olla!


Näyttää että Sofia olisi itse ottanut itsestään kuvan. :D



6 kommenttia:

  1. MIKÄ TOI TOPIAKSEN JA SOFIAN KUVA ON AHAHHAHAHAHAAH KUOLIN XDDDDDD

    VastaaPoista
  2. Katsoin ensin sua, että kylläpäs lapsen sylissä pitäminen onkin kamalaa, mutta sit luin tekstit ja aloin nauramaan. :)

    VastaaPoista
  3. Tuo kuva jossa söpö Sofia tutkii sun korua,niin aattelin,että Sofian pöksyihin on tullut jotakin...sun ilme on sellainen :O)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voishan se kyllä niinkin olla, kieltämättä! :D

      Poista