Sivut

maanantai 26. marraskuuta 2012

Pikkujoulut


Päädyin taas viettämään viikonlopun Härmässä. Perjantai meni rauhallisesti perheen kanssa aikaa viettäen. Niin piti mennä lauantaikin, mutta loppujen lopuksi mäkin olin juhlimassa Powerparkissa pikkujouluja, vaikka niin ei pitänyt eikä saanut käydä! Otin oikein mukaankin vain kollarit ja t-paidan, että jos tulee houkutus sinne lähtiä, niin ei oo ainakaan mitään päälle pantavaa... mutta kuitenkin mun kaapista löytyi vielä yksi mekko. Ja houkutus nähdä 5/6 mun ihanista Härmän likoista oli liian vastustamaton. No mutta, kannatti lähtiä oli tosi hauskaa!

Ami ottaa rennosti!
Taiteellista...



Mentiin aluksi Jennylle, jossa vaihdeltiin kuulumisia ja naurettiin vanhoille (mm. yläaste) muistoille, hahah! Naurattaa vieläkin. x)

Powerparkissa esiintyi ainakin Lauri Tähkä ja Samuli Edelman (muista en tiedä). Samuli oli ihan tyhmä, vaikka kuinka yritettiin kiinnittää sen huomio Jennyn kanssa heiluttamalla ja huutelemalla sille niin ei katsettakaan meille suonut, pöh! Lähdettiin katkerina sitten muualle. :D Lauri oli sentään kiva, kun otti Jennyä kädestä kiinni pitkäksi aikaa, ja Jenny oli siitä niin ylpeä, että kuulin sen sitä hehkuttavan ainakin 5 kertaa illan aikana!

Lippu maksoi suolaiset 35 euroa + juomat, mutta jäi mulla jotain kirjaimellisesti käteenkin siltä reissulta... (vitsi mä oon hauska!)


Eheheh... Tuli vähän horjahdettua taakse päin kyykyssä ollessani ja otettua häjysti kädellä vastaan. Mulla ei oo ikinä ollut mitään venähdystä/revähdystä/murtumaa tms koko elämäni aikana, joten oli pikku paniikki päällä, kun peukalo ei enää toiminutkaan niin kuin olisi pitänyt! Toivottavasti tässä nyt on vaan jostain pienestä venähdyksestä kyse, ja tää parantuis nopeaa, elämä on niin vaikeaa ilman toista peukaloa. :(


xD

Mä olin niin liekeissä koko illan, että valomerkki tuli aivan liian nopeaa! Onneksi mentiin vielä sen jälkeen Raijan grillille jatkoille, joka lohdutti vähäsen... :) Aamulla heräsin sitten elämäni pääkipuun, auts!

4 kommenttia: