Sivut

maanantai 6. elokuuta 2012

H&M ostoksia

Ei tullut sittenkään etittyä lenkkipolkua eilen Kokkolasta, mutta paljon muuta saatiin aikaiseksi, vaikka herättiinkin tosi myöhään. Kohta koti on valmis... :) Mä kävin vähän myös shoppailemassa h&m:ssä, joka oli iloisesti auki sunnuntaina.  Löysin sieltä laukun jota olin ihaillut nettikaupassa, mutta toimituksessa olisi mennyt niin kauan, ja mua ei oo todellakaan luotu odottelemaan, se on yksi kauheimmista asioista mitä voi olla. :D Sitä oli sielläkin enää 1 kappale, joten pakkohan se oli ottaa mukaan.



Ennen mua ei kiinnostanut pätkääkään laukut, enkä olisi halunnut laittaa niihin enempää rahaa kuin korkeintaan 20e, mutta nyt asiat on toisin: haaveilen tälläkin hetkellä jostain hienosta ja arvokkaasta merkkilaukusta, jota voisi ylpeänä kantaa.

Sopii hyvin mun uusien h&m:stä tilattujen vaatteiden kanssa. ;)


Mun muiden uusien h&m-paketin vaatteiden kuvaaminen on vähän jäänyt... Taidanpa kuvata ne vasta sitten, kun oikeasti laitan ne päälleni jonnekkin. Tai sitten joku kaunis päivä innostun kuvailemaan ne muuten vaan, saa nähdä.

6 kommenttia:

  1. En oo huomannu tota sun uutta bannerii, aivan ihana! <3

    VastaaPoista
  2. Aaaaa oon ihaillu samaa laukkua! ihana on:)

    VastaaPoista
  3. Mä haluun sulta seuraavan päivityksen meikittä tai sitten niin että meikkaat ja laitat kuvia "edistymisestä" joka meikin jälkeen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. O-ou... Mä oon itseasiassa tehnyt joskus kauan sitten jonkinlaisen meikkauspostauksen, mutta voisin tehdä seuraavan kerran, kun menen johonkin juhliin, postauksen mun perusmeikkiä hienommasta "bilemeikistä" ja siihen kuuluu luonnollisesti meikitön kuva mun naamasta yngh...

      Poista