Sivut

maanantai 13. elokuuta 2012

Älä jätä huomiseen sitä, minkä voit tehdä jo tänään ja pysy uskollisena!

Otsikossa kaksi hyvää neuvoa, jotka opin tänään taas kantapään kautta...
En muista koska viimeksi olisin hypännyt sängystä yhtä nopeasti kun tänään, eikä varmaan Ollikaan. Meidän piti herätä ennen kahdeksaa, Ollin siirtämään autoa toiseen parkkipaikkaan ettei tuu sakkoa ja mun siivoamaan, koska korjaajat oli tulossa aamusta korjaamaan meidän pakastimen. Hupsista keikkaa, herättiin vasta kello puoli 10 korjaajien soittoon, että ne tulee ihan kohta! Tästä taas oppi, ettei kannattaisi ikinä jättää huomiseen sitä minkä voi tehdä tänään, mutta edellisenä päivänä mulla oli niin sellainen "ei kiinnosta tehdä mitään"-päivä, eikä siivoaminenkaan illalla innostanut... Onneksi kaikki kuitenkin päättyi hyvin, sakkoja ei ollut ihme kyllä tullut ja mä ehdin siivota ennen korjaajien tuloa, mutta voin sanoa että en oo ikinä siivonnut noin kovalla vauhdilla, huhhuh. :D

Lähdin tämän kauhean herätyksen jälkeen vähän kiertelemään kaupungille (onpas hienosti sanottu!). Meillä ei ollut jääkaapissa mitään kivaa, joten kävin hakemassa aamupalaksi itselleni croisantin ja banaanin ja söin ne ihanassa ja lämpimässä auringonpaisteessa pihalla.


Meidän kerrostalon pihalla Olli odotti mua jumalattoman puulevyn kanssa ja tuumasi mulle, että se pitää kantaa meidän kotiin, eli 5. kerrokseen, kun se ei mahdu hissiin... Mä hädintuskin jaksoin nostaa sen ilmaan, joten matka ylöspäin oli hikinen ja tuskainen, mutta selvittiin kuin selvittiin ja saatiin se onnellisesti meidän parvekkeelle, jossa Olli rupesi maalaamaan sitä. Tuli vähän kiire, kun Ollin piti kahdeksi töihin.


Kaupoilta ostin uuden meikkivoiteen ja puuterin, mutta puuteri, tai pahimmassa tapauksessa molemmat, on aivan liian oransseja mun iholle... Harmittaa!!! Meni lahjoituksena äitille. Kaupassa ne näytti vielä niin hyviltä kun kokeilin, mutta ei enää kotona. :( Tästä viisastuneena taidan pysyä ikuisesti uskollisena mun luottotuotteille.

Sivellin oli sentään hyvä!

Mä yritin kiertää kaikki vaatekaupat kaukaa, mutta Lindexissä oli pakko käydä ja sieltä löytyi tämä ihanan värinen kimalteleva tuubihuivi.

 

4 kommenttia:

  1. Onko sulla minkäänlaista tietoa millaset opiskelija-asunnot kokkolassa on? oottekko te vuokrannut tankkarilta vai yksityiseltä? Oon saanu pari tarjousta eikä mulla ole mahdollisuuksia mennä itse paikan päälle valitsemaan sitä parasta, joten ajattelin sulta kysyä jos tiedät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yhtään osaa sanoa, kun ei asuta opiskelija-asunossa. :(

      Poista
    2. heitän tähä välii kommentin että mun mielestä tankkarilla on aika rauhatonta, siis jos tykkäät bilettää joka päivä ni on varmaa sopiva mut jos et kauheesti ni sit suosittelisin yksityistä! :)

      Poista
    3. Noni, hyvä että joku tiesi asiasta jotakin! :D

      Poista