Sivut

lauantai 21. heinäkuuta 2012

Onnellinen

Mä ajattelin aamulla että oon maailman onnellisin sitten kun illalla oon kotona ja tuun kirjottelemaan tänne blogin puolelle, koska vähien yöunien jälkeen väsytti niin kuolettavasti ja töihinkin piti vielä mennä! Ajattelin että en tuu selviämään tästä päivästä, mutta tässä sitä ollaan ja nyt olen onnellinen. :)

Eilen lähdettiin heti töiden jälkeen taas kohti Kokkolaa. Käytiin tilaamassa tv-taso ja haettiin yks korihylly, minkä tilasin viime kerralla. Niin ja shoppailtiin vielä paistinpannuja ja kattiloita yms muuta tylsää ja kallista! Onneksi ostin myös jotain ihanaakin...

Niiskuneiti keksivati ja nuolija.


Aww!

 Mä niin rakastan muumeja! Vielä puuttuisi kakkuvati, mutta taidanpa jättää sen jollekkin hyväksi joululahja/tuparilahja ideaksi. ;)





Pelottava hissi

Ostelun jälkeen suunnattiin testaamaan Kokkolan Amarillo. Me ei yhtään tiedetty missä se on, mutta löydettiin se nopeasti ja vielä läheltäkin. Saatiin pöytä baarijonojen välistä, eli kannattaa ensi kerralla tilata pöytä etukäteen... Mä viimeksi lupasin, etten tilaa lehtipihviä, niin kuin aina ennen oon tilannut, joten kokeiltiin Amarillon hampurilaisia ja oli niiiiiiiiin namia!



Onpas huonoja kuvia, mutta kun oli niin kiire päästä noiden kimppuun!


Pyörittyämme palloina takaisin asuntoomme, ruvettiin kokoamaan hyllyä ja vaatekaappia, joissa menikin sitten pitkälle yöhön asti. *haukotus*


Asennuslonkeroa. Koskahan toi mun sininen kynsilakka kuluu tosta  peukalosta pois, se on ollut vaikka kuinka kauan. :D


Tadaa!

Aamulla oli vielä varhainen herätyskin. Jatkettiin vaatekaapin kokoamista, mutta ei saatu sitä vielä valmiiksi, kun piti jo lähteä ajamaan kohti Härmää, koska mulla alkoi kahdeltatoista työt.

Mä ja muumit :)

Huomenna onneksi vapaapäivä niin saa nukkua piiiitkään, aah!

11 kommenttia:

  1. Ihania muumi tavaroita olette hankkineet ja ihastuttava hyllykkö!

    VastaaPoista
  2. AAAAAA mä rakastan kans muumeja! tee joku postaus sun mukeista, ja tarinoita niiden mukien merkityksestä, koska varmasti on yksi tai useampi muki joilla joku merkittävä tarina :)

    VastaaPoista
  3. Sitten kun teidän kämppä on kokonaan valmis niin voisitko tehdä sellaisen kämppäesittely postauksen, koska tuo teidän kotinne vaikuttaa niin mukavalta!! Siitä tulikin mieleen että oletteko itse hankkineet tämän kämpän vai ostettinko se teille?
    PS. Mulla tulee aina mieleen Greyn Anatomian Lexie Greystä mieleen sinä! =D ootte jotenkin saman näköisiä!! =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelinkin tehdä oikein videolla esittelyn meidän kodista, sitten kun se on edes suunnilleen valmis. Olli tämän kämpän meille hommasi. :)
      Toi on jo toinen kerta kun mulle sanotaan noin, haha!

      Poista
  4. olethan kiltti ja kerro mulle et sä et ole tyyliin just heränny tossa viimesessä kuvassa, koska vaan elokuvissa ihmiset herää yhtä kauniina... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kiltti ja kerron, että en ole juuri heränneenä tuossa kuvassa. ;D

      Poista
  5. Niin täydelliset silmät <3!!!

    VastaaPoista
  6. Onnellisuus on olemassa meissä kaikissa. Kuka sen löytää ja millä tavalla, onkin asia erikseen. Onneen ei tarvita kuin jokin pieni asia. :)
    Nuo sinun rakennekynnet tuolla seuraavassa tekstissä vilahtaa, tai siis koristellut, ei rakennetut. Minäkin harjoittelin sitä puuhaa viime viikolla elämäni ekaa kertaa, kun voitin tarvikkeet siihen. Huh! Oli vaikeaa! Kauniit kynnet teit kyllä! Mulla ei tuollai onnistuneet.
    No niin... alkoi tehdä mieli hampurilaista! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on. :)
      En mäkään osaisi, mun serkku noin hienot kynnet mulle teki.

      Poista