Sivut

tiistai 17. heinäkuuta 2012

Keskisen ostoksia

Tyttöjen juttuja! Toi ihana pinkki ripsientaivutin maksoi vain yhden euron. :D

Pakolliset 3 leffaa kympillä ja pleikkari latausseteli. Nämä ostan joka Keskisen reissulla.

Peltiset muffinssitaulut, tiedän jo niiiin näille paikan meidän Kokkola kodin keittiössä.

Pöytätapletteja

Aurinkolasit. Ostin viime kerralla samantapaiset, mutta ne meni hukkaan. :(

Urheilupanta vai mikä onkaan. :D

Päivän paras ostos! Iiiiiihanat Adidaksen kenkulit.

Urheilu t-paita. Mua naurattaa tää kuva, kun näyttää että mulla olisi yhdistyneet kulmakarvat, noiden lasien takia. :D

7 kommenttia:

  1. Miten sulla on opiskelijana ja uuden kämpän hankkineena ostaa noin paljon kaikenlaista? Siis noi yleensäkin, ei vain tän postauksen perusteella. Porukkas on varmaan rahoissa? Ite - vaikka töissä käynkin - en voi edes hankkia omaa asuntoa vaan joudun asumaan solussa ja kaikki hankkeet on lähinnä perusjuttuja kuten ruokaa. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nää raha-asiat varmaan tänne blogin puolelle kuuluisi, mutta... mulla oli kesällä ylioppilasjuhlat, joista sain paljon rahaa lahjaksi ja nyt oon töissä eli ite oon omalla rahalla ostanut noikin. Ei meidän perhe oo mitenkään "rahoissa", ihan tavallisia tallaajia ollaan kaikki.

      Poista
  2. Voi ku mä luen näitä sun kämpän sisustusjuttuja niin kateellisena aina ku itte päästään muuttamaan vasta joskus elokuun lopuilla :D Tekis mieli ostella kaikkia kivaa mutta ei oikeen viälä tiedä mitä kaikkia sitte loppujenlopuksi tarvii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä ollut ihan huippua että on saanut sisustaa ihan rauhassa toukokuusta asti ilman kiirusta. :D ja vieläkin on aikaa!

      Poista
  3. Lenkkareita mä kyllä lainaan joskus... :O)

    VastaaPoista