Sivut

tiistai 26. kesäkuuta 2012

Vielä vähän juhannusta


Olli tekee jo valmiista saunan jälkeisistä peikkohiuksista peikkohiuksia...

Sunnuntaina menin Ollin pakottamana sen kanssa kalaan. Mua ei olisi yhtään huvittanut työpäivän jälkeen mennä... Ja ton kokemuksen jälkeen en halua kyllä pitkään aikaan mennäkkään.






yök

Mikä ihme ilme XD




Mä sain 3 kalaa mun mato-ongella, Olli sai 0 sen kolmella superhypervautsivau-virvelillä. Kolmannelle kalalle kävi vähän köpelösti, näen siitä vieläkin painajaisia. Noi kalavedet oli lensi mun päälle ainakin kolme kertaa. Eli ei kovin rentouttava kalastusreissu tällä kertaa ollut... :D

Sain jotenkin ihan itse taiteiltua itelleni tuollaisen Harry Potter-haavan

Tänään mulla on vapaapäivä. Käydään kattomassa Kortesjärvellä mummilassa niiden uutta koiraa, kunhan vaan saan itteni ihmisen näköiseksi. Ollilla tosiaan nyt meneillään 9 päivän lomat, sunnuntaina viimeisen kerran lähtö inttiin, tää ei oo oikeasti todellista!

14 kommenttia:

  1. hahahah go melina, ownasit ollin 100-0 ja vieläpä mato-ongella \,,/ :D

    VastaaPoista
  2. Sä laittaudut kalaan ja mummolaanki??

    VastaaPoista
  3. sait just uuden lukijan :)!

    VastaaPoista
  4. ootko tehny sen energen shampoon jälkeeen postauksen jo :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo, mutta hyvä kun muistutit, mä teen sen kun kerkeän!

      Poista
    2. jeejee sitä ootellessa :)

      Poista
  5. hei onko teille tulossa vauva? onnea <3

    VastaaPoista
  6. aijaa :) näyttää ihan vauvamahalta tuossa kuvassa ku istutte tuossa keinussa :DDDDDDD

    VastaaPoista